آخرین اخبار

کرونا ۴ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۲۱ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.

اشتراک گذاری
01 December 2021
کد مطلب : 82358

؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۲۱ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.
به گزارش ۱۹ آبان نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (۱۰ آذرماه ۱۴۰۰) دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 66 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۲ هزار و ۶۹۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از ۶۳۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود 20 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بويراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.
وي افزود  متاسفانه در طي ٢٠ روز گذشته ،١٢ بيمار كرونايي در استان فوت نموده اند كه ١١ بيمار سن بيشتر از ٦٥ سال داشته اند و فقط يك مورد سن ٥١ سال داشته است و ١٠ بيمار بيماري زمينه اي داشته اند . لذا لازم است همه افراد بالاي  ٦٠ سال كه داراي بيماري زمينه اي مي باشند و يا فاقد بيماري رمينه اي مي باشند دوز واكسن يادآور را تزريق نمايند تا شاهد كاهش مرگ و مير در سنين بالاتر از ٦٠ سال باشيم .
یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، آبریزش بینی ،بدن درد و ساير نشانه هاي غير معمول بيماري ها  را جدی بگیرند و سریعاً به نزدیکترین مرکز بهداشتي درمانی تحت پوشش خود برای شناسایی و شروع درمان زودهنگام بیماری مراجعه نمایند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *