آخرین اخبار

یادگاری "جاده مرگ" در چرام + فیلم

[ad_1] راه های ارتباطی شهرستان چرام در بسیاری از موارد فاقد حداقل استانداردهای لازم هستند به گونه ای که برخی از این جاده ها به قتل گاهی برای رانندگان و مسافران خودروها تبدیل شده است . در این بین ورودی های شهر چرام در کنار جاده های منتهی به آن هم مشکلات متعددی دارند که […]

اشتراک گذاری
18 October 2021
کد مطلب : 77641

[ad_1]

راه های ارتباطی شهرستان چرام در بسیاری از موارد فاقد حداقل استانداردهای لازم هستند به گونه ای که برخی از این جاده ها به قتل گاهی برای رانندگان و مسافران خودروها تبدیل شده است .
در این بین ورودی های شهر چرام در کنار جاده های منتهی به آن هم مشکلات متعددی دارند که متاسفانه با وجود تلفات زیاد این جاده ها ، همچنان مشکلات پابرجا است .
ورودی شهر چرام از طرف چشمه بلقیس یکی از مسیرهای ورودی شهر است که پس از تصادفات و کشته های زیاد نهایتا برخی مشکلات آن برطرف شده است اما وجود برخی مشکلات این مسیر را همچنان به جاده ای پر خطر تبدیل کرده است .
به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ ، سال ۱۳۹۹ پس از ۸ سال پروژه نیمه کاره تعریض و دوبانده کردن مسیر شهرک کره‌شهبازی به چرام به طول حدود یک کیلومتر انجام شد اما متاسفانه کمبود علایم هشدار دهنده، عدم وجود روشنایی، نبود خط کشی و نداشتن ایمنی مناسب موجب شده امسال شاهد چندین تصادف منجر به مرگ در این جاده باشیم.
فرماندار شهرستان چرام گفت: کارهای اساسی از جمله دو بانده کردن و ایجاد جداکننده (نیوجرسی) انجام شده و کارهای دیگری برای ایمنی نیاز است که نیمه کاره است.
هادی فتاحی اصل با بیان اینکه با توجه به اینکه این منطقه مسکونی است و نیاز به روشنایی در شب وجود دارد بحث روشنایی آن در دستور کار قرار دارد، افزود: بحث احداث پل عابر پیاده با توجه به اینکه یک باب مدرسه و دو روستایی که در کنار این بزرگراه قرار دارد در اولویت قرار دارد و به دنبال طی مراحل قانونی آن هستیم.
فتاحی اصل گفت: نصب علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی ظرف مدت یک تا دو ماه آینده انجام می شود.
در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با رفع نقاط حادثه خیز و ارتقاء ایمنی راه‌ها از جمله افزایش تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، اجرای روشنایی، نصب چراغ‌های هشدار دهنده، ایمن سازی تقاطع‌ها و استفاده از جدا کننده در کل مسیر می‌توان تصادفات جاده‌ای را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

[ad_2]
منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *