آخرین اخبار

ماموریت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در عراق/ مردم کمک کنند

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای به سرانجام رساندن ماموریت‌های استان در عراق منتظر کمک‌های مردمی هستیم.

اشتراک گذاری
18 September 2021
کد مطلب : 74169

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، فرجعلی ارجمند طی سخنانی در جمع نمازگزاران گفت: ائمه اطهار(ع)  واسطه فیض بین انسانهای مومن و ولایت‌مدار با خدای سبحان هستند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ماموریت ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور با مدیریت آقای ‌ دکتر جلال مآب و در استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت  آقای دکتر حکمتیان  جمع آوری نذورات  مردمی جهت بازسازی  و تعمیر و مرمت  قبور مطهر ائمه هدی(ع) در  کربلا، نجف سامرا،کاظمین و سوریه است.

وی عنوان کرد: طرح‌ بنای نور، ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی و شبستان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نجف که هزینه ساخت آنها از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود که منتظر کمک‌های مومنانه عاشقان آل الله هستیم.

وی در ادامه افزود: پروژه عظیم باب المهدی( عج) ساخت  درب حرم مطهر حضرت امام حسن عسکری(ع) پدر بزرگوار آقا امام زمان (عج)  به مردم استان واگذار شده، ۴میلیارد تومان هزینه این پروژه است که دو میلیارد آن سهم استان است که باید از محل کمک‌های مومنانه مردم مومن جمع‌آوری و به صندوق بازسازی عتبات عالیات کشور واریز شود.

وی از نمازگزاران درخواست یاری رسانی مالی به پروژه های مذکور را کرد و گفت: مومنین نماز‌گزار، مردان و زنان خداجوی کمک‌های مالی خود را به صندوق  ستاد بازسازی واریز کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *