آخرین اخبار

افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۹نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند. دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۲۲ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند […]

اشتراک گذاری
14 September 2021
کد مطلب : 73410
افزایش قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۹نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۱۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۲۲ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۶ نفر مبتلای قطعی و ۳۱ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۷ هزار و ۶۰۹ مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از ۷۳۸ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، حدود ۲۷ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران می باشند و از ۴۶۰ نمونه رپید تست حدود ۱۵ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و بویراحمد بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان‌ها و بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مواجه هستیم که امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و اصناف این روند ادامه داشته باشد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه بیان کرد: بنابراین از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی، واکسیناسیون بموقع، رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات، پرهیز از مکان‌های پرخطر  را رعایت نمایند تا ان‌شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ ومیر در کرونا برسیم.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *