آخرین اخبار

تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق در ۲۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کابلی شدن شبکه های برق ۲۴ روستای شهرستان مارگون و بخش لوداب شهرستان بویراحمد این استان با هدف کاهش نوسانات، تامین برق پایدار، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت‌ها و کاهش برق های غیرمجاز خبر داد. جمال معتمدی […]

اشتراک گذاری
12 September 2021
کد مطلب : 73181
تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق در ۲۴ روستای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کابلی شدن شبکه های برق ۲۴ روستای شهرستان مارگون و بخش لوداب شهرستان بویراحمد این استان با هدف کاهش نوسانات، تامین برق پایدار، کاهش نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از سرقت‌ها و کاهش برق های غیرمجاز خبر داد.

جمال معتمدی زاده در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تبدیل شبکه‌های سیمی برق به کابلی در روستای “آب چناران بخش لوداب” افزود: شبکه های برق سیمی روستاهای آب چناران و حیدرآباد بخش لوداب و روستاهای تاک سیسه، دلی گردو، سیلاب کلوار خرم راه، شاه محمد چین، شهید شفیعی جوکار، میان چاتون و چشمه علیشاهی در شهرستان مارگون بهمراه روستاهای زیرتوت و پشت توت دهستان چین از روستاهایی هستند که بطور کامل تغییر و به کابلی تغییر پیدا کرد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در روستاهای عنوان شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: طول شبکه های کابلی احداث شده بیش از ۱۴ کیلومتر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۳۵۰ خانوار روستایی در این روستاها هم اکنون سکونت دارند که همواره از نوسانات برق اظهار نگرانی و گلایه مندی داشتند.
به گزارش ایسنا، معتمدی زاده عنوان کرد: تمام تلاش خود را در سال جاری به کار می بندیم تا شبکه های برق تمامی شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از سیمی به کابلی تبدیل شود.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *