آخرین اخبار

دستگیری کلاهبردار جعل عنوان در یاسوج

[ad_1] به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”سعید بالش زر” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی تحت عنوان پرستار که با تزریق ژل لب و بوتاکس از شهروندان کلاهبرداری می نمود، موضوع در دستور […]

اشتراک گذاری
09 September 2021
کد مطلب : 72881

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”سعید بالش زر” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری در شهر یاسوج توسط فردی تحت عنوان پرستار که با تزریق ژل لب و بوتاکس از شهروندان کلاهبرداری می نمود، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکیان و حساب‌های مختلف بانکی توانستند ردپای کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و اقدامات فنی و تخصصی، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی استان دلالت داده شد.

بالش زر تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه خود را پرستار معرفی و اظهار داشت که مطب شخصی در خیابان پزشک دارم و کارم تزریق ژل لب و بوتاکس است و اعتراف کرد که از این طریق مبلغ ۶۰ میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: به هشدارهای لازم در خصوص عدم مراجعه به مکان های فاقد مجوز توجه داشته و به علت مشکلات اقتصادی به جهت پرداخت هزینه کمتر به محل های فاقد مجوز قانونی مراجعه نکنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

[ad_2]
منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *