آخرین اخبار

۶ فوت کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار کرونا به ۸۵۴ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۶۱۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان […]

اشتراک گذاری
31 August 2021
کد مطلب : 71999
۶ فوت کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار کرونا به ۸۵۴ نفر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان پناه با بیان اینکه ۶۱۱ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۲۹۰ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۴۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۱ هزار و ۹۹۰ نفر بهبود یافته اند. 
یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳۰ نمونه رپید تست انجام شده که ۱۸ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی و از ۱۱۷۵ نمونه pcr انجام شده  ۴٠ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود. 
وی تصریح کرد: روند صعودی بیماری در استان ادامه دارد و بیماری کرونای دلتا در استان های مجاور نیز به سرعت  منتشر شده و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند. میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: بنابراین باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت ها را رعایت نمایند تا از این پیک خطرناک عبور نماییم.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *