آخرین اخبار

اجرای ۲۰۰ برنامه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم ۱۴۰۰ در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد. حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: پنج هزار پرس غذا در سوگواره […]

اشتراک گذاری
22 August 2021
کد مطلب : 70775
اجرای ۲۰۰ برنامه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسمات دهه اول محرم ۱۴۰۰ در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: پنج هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.
وی اظهار کرد: اجرای ۲۰۰ برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان، برپایی ۶ کاروان و دسته عزاداری و حضور ۲۰ مبلغ از دیگر برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، اقدامات صورت گرفته در استان توسط بقاع متبرکه را به این صورت اعلام کرد: آماده سازی فضاهای روباز و جایگاه در بقاع متبرکه، اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذن عزا در شب اول محرم، برگزاری مراسمات عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه ها و فاصله اجتماعی، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابان های اطراف، اجرای برنامه چهار پایه خوانی در تاسوعا و عاشورا حسینی، راه اندازی کاروان های عزا در مناطق مسکونی و خیابان ها و برگزاری روضه های خانگی از جمله این اقدامات بود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، نصیرالاسلامی در پایان از فعالیت های هیأت امنا و مرکز افق بقاع متبرکه در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی و اصحاب رسانه و قلم استان در تبلیغ هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های صورت گرفته در طول این دهه تقدیر و تشکر بعمل آورد.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *