آخرین اخبار

افتتاح بیمارستان نرگسی گچساران / نمکی : در این دولت تخت های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار رسید / کلانتری : برای بیمارستان نرگسی ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد + تصاویر

[ad_1] بیمارستان نرگسی گچساران با حضور ، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و شورای تامین و مسئولین شبکه بهداشت و درمان گچساران و حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد . به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ از گچساران وزیر بهداشت در این آیین‌ ضمن قدردانی […]

اشتراک گذاری
01 August 2021
کد مطلب : 67664

[ad_1]

بیمارستان نرگسی گچساران با حضور ، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و شورای تامین و مسئولین شبکه بهداشت و درمان گچساران و حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر بهداشت افتتاح شد .
به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ از گچساران وزیر بهداشت در این آیین‌ ضمن قدردانی و تشکر از خدمات دولت تدبیر و امید در زمینه گسترش طرح های سلامت در کشور گفت : تا قبل از دولت تدبیر امید ۱۱۰ هزار تخت بیمارستانی که اکثر آن فرسوده بود وجود داشت ولی به برکت این دولت و تلاش ریس جمهور این تعداد به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی فعال و دو برابر شدن تخت های آی سی یو و راه اندازی  ۵۰۰ دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های قدیم و جدید فراهم کردیم.
نمکی  افزود : بیش از هزار طرح پایگاه و خانه بهداشت در دولت تدبیر و  امید افتتاح شد.
وزیر بهداشت کشور تصریح کرد: ۷ پروژه در ۷ منطقه کمتر برخوردار کشور امروز افتتاح می شود.
نمکی بیان کرد : میزان نیروهای تخصص و فوق تخصص دو برابر در این دولت شده است.
نمکی بیان کرد: در شهرهایی اعم از مازنداران ، ساری ، سمنان ، سیستان و بلوچستان ، زاهدان ، زابل ،آذربایجان تبریز و کهکیلویه و بویراحمد گچساران طرح درمانی به بهره برداری می رسد.
در ادامه این آئین استاندار کهگیلویه وبویراحمد  گفت : برای احداث ، تکمیل و بهره برداری  ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بیمارستان نرگسی گچساران هزینه شده است.

حسن کلانتری افزود : عملیات اجرایی بیمارستان نرگسی گچساران در مرداد ماه سال ۹۲ در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع آغاز شد.
کلانتری ادامه داد : زیر بنای این واحد درمانی ۱ هزار و ۲۲۵ متر مربع است و این بیمارستان دارای ۸ اتاق عمل که چهار اتاق عمل آن فعال همچنین بخش های رادیولوژی ، سونوگرافی ، ازمایشگاه ، داروخانه ، جراحی ، عفونی ، نورولوژی ، مغز و اعصاب، سر پایی و درمانگاه است.
 کلانتری عنوان کرد: بیمارستان ۱۲۹ تخت خوابی نرگسی گچساران از سوی اداره کل راه و شهرسازی ساخته و تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی افزود: این بیمارستان در ۲ بلوک ۶ طبقه ساخته به بهره برداری  رسید.

کلانتری گفت : بیمارستان نرگسی گچساران دارای بخش های اورژانس با ۱۳ تخت ، درمانگاه ، “سی سی یو” با هفت تخت ، ۶ تخت “آی سی یو”، بستری جراحی ، بستری داخلی ، زنان ، کودکان و جراحی مغز و اعصاب ، درمانگاه سرپایی،نورولوژی و عفونی غیر کرونایی و داروخانه است.
وی ادامه داد : برای این بیمارستان ظرفیت های تخصصی و فوق تخصصی در نظر گرفته شده و آزمایشگاه آن نیز بزودی تجهیز خواهد شد.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد گفت: در پویش سلامت ،۲۴ طرح بهداشت و درمان در شهرستان های مختلف استان با اعتبار بیش از سه هزارو ۶۳۰ میلیارد ریال امروز در این استان افتتاح شد.

کلانتری افزود: مرکز ناباروری شهید جلیل یاسوج، کلینیک دهدشت، بیمارستان نرگسی گچساران از مهم ترین طرح های افتتاحی پویش سلامت در استان است.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه ویدیو کنفرانسی با بیان اینکه امروز ۲۴ پروژه در استان افتتاح کردیم گفت : بیمارستان نرگسی جز یکی از مهمترین پروژه های استان بود که با اعتباری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد تومان در مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر در شش طبقه و ۱۴۲ تخت با تمام تجهیزات نو افتتاح شد.
دکتر پرویز یزدانپناه افزود : در حال حاضر این مجموعه کمبود آزمایشگاهی دارد که خوشبختانه طی هفته آینده تحویل و نصب خواهد شد.
وی خرید تجهیزات به مبلغ ۴۰۰میلیارد،افتتاح ۴ام ار ای،۷سی تی اسکن و در نظر گرفتن ۹۰۰تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی را از دیگر خدمات این دولت در عرصه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد داتست.

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ ، رییس‌جمهور در این آیین دستور گشایش بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، بیمارستان ۴۶ تختخوابی سل امام رضا(ع) زابل در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر تبریز و بیمارستان ۸۶ تختخوابی عجب شیر در استان آذربایجان شرقی، بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی طبی کودکان ماهک ساری و کلینیک فوق تخصصی طوبی ساری در استان مازندران، بیمارستان ۱۴۲ تختخوابی نرگسی گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، و بخش سوختگی و اورژانس سوانح ۵۲ تختخوابی بیمارستان کوثر سمنان را صادر کرد.

[ad_2]
منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *