آخرین اخبار

دولت با بی‌تدبیری هر بلایی خواست بر سر مردم آورد/ دلیل افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها چیست؟

خطیب عید قربان گچساران گفت: این دولت با بی‌تدبیری هر بلایی خواست بر سر مردم آورد.

اشتراک گذاری
22 July 2021
کد مطلب : 66563

 به گزارش خبرگزاری فارس  از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی در خطبه های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: عید سعید قربان را به همه مومنین و مومنات و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) در این عید دو قربانی انجام می دادند یکی به نیت خود و اهل بیت علیهم السلام و یکی هم به نیت امت خود قربانی می کردند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: پس شایسته است ما هم به تبعیت از پیامبر مهربانی در راه خداوند قربانی و گوشت قربانی را نیز بین نیازمندان تقسیم کنیم.

حجت الاسلام صفایی بیان کرد: خدای عالم فرمودند ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از خداوند پروا داشته باشید خداوند نیز برای شما نیروی تشخیص حق از باطل قرار می دهد و گناهان شما را می زداید و شما را می بخشد و می‌آمرزد، چرا که خداوند عالم بخششی بزرگ دارد.

وی گفت: امام علی علیه السلام می فرمایند که شنیدم پیامبر(ص) در روز عید قربان خطبه می خواندند و می‌فرمودند این روز، روز ” ثج و عج” است. (ثج یعنی خون قربانی‌هایی که می‌ریزند) پس نیت هر که صادق باشد اولین قطره قربانی او کفاره گناهان اوست.

امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: حج هم به معنای روز دعاست، پیامبر (ص) باز هم فرمودند که از اینجا هیچکس برنمی گردد مگر آمرزیده شود جز کسی که گناه کبیره دارد و اصرار بر این گناه دارد و قصد ترک آن را هم ندارد.

حجت الاسلام صفایی بیان کرد: امروز از اعیاد بزرگ اسلامی و روز قربانی است و اگر نمی توانید خودتان به تنهایی قربانی کنید، چند نفر به طور مشترک قربانی کرده و یاری گر نیازمندان باشیم.

امام جمعه موقت گچساران اضافه کرد:کشور ما این سال ها هم مبتلا به انواع گرانی ها و مشکلات معیشتی بوده، این همه سختی و مشکلات اقتصادی به طور لحظه ای صورت می گیرد، هر چند این دولت بی تدبیر در این چند روز باقی مانده از عمرش باز هم چه بلایی می خواهد بر سر مردم بیاورد.

وی اظهار کرد: مشاهده کنید یک کیسه سیمان طی این مدت اخیر چقدر افزایش قیمت داشته است با این شرایط مردم دیگر باید بروند در کپرها زندگی کنند.

وی گفت : امیدواریم دولت آیت الله رئیسی بتواند این مشکلات را مرتفع و جبران کند.

حجت الاسلام صفایی افزود: تا کی باید سختی ها را تحمل کرد، مشکلات یکی و دو تا نیستند آقایان مسئول بدانید قیامت و حساب و کتابی در کار است و مدعیان شیعه علی بن ابیطالب نباید اینگونه باشند.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *