آخرین اخبار

پنجمین غرق شدگی در رودخانه بشار یاسوج/ فوت ناشی از غرق شدگی۷۲ کهگیلویه و بویراحمدی

عکس خبر تزئینی است به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ سرپرست فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبرداد. “جهانبخش وحدت نژاد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه بعدازظهر امروز چهارشنبه، ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ در پی گزارشی مبنی […]

اشتراک گذاری
21 July 2021
کد مطلب : 66492
پنجمین غرق شدگی در رودخانه بشار یاسوج/ فوت ناشی از غرق شدگی۷۲ کهگیلویه و بویراحمدی
عکس خبر تزئینی است

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ سرپرست فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبرداد.

“جهانبخش وحدت نژاد” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه بعدازظهر امروز چهارشنبه، ۳۰ تیرماه ۱۴۰۰ در پی گزارشی مبنی بر غرق شدن جوان ۱۷ ساله به مرکز اورژانس اطلاع داده شد، افزود: بلافاصله عوامل اورژانس به محل حادثه در محدوده «ده کهنه» شهر پاتاوه اعزام شد اما تاکنون جسد فرد غرق شده پیدا نشده است.
وی اظهارکرد: عوامل اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و در حال جستجوی فرد غرق شده هستند.
وحدت نژاد تصریح کرد: این غرق شدگی دومین مورد غرق شدگی طی چند روز گذشته است.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این هفتمین مورد غرق شدگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمدی که دریا ندارد، بوده است.
وحدت نژاد بیان کرد: از مجموع ۷ مورد غرق شدگی امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵ مورد در رودخانه بشار، یک مورد در سد کوثر و یک مورد در رودخانه خرسان بوده است.
گفتنی است که آمار غرق شدگی های استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۸و ۹۹ به ترتیب ۱۲، ۱۳، ۲۶ و ۱۴ نفر بوده است.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *