آخرین اخبار

افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۰۶ نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۰۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۰۲ […]

اشتراک گذاری
12 July 2021
کد مطلب : 65824
افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۰۶ نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۰۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۲۰۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۸۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۵۰۷۴۶ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۱۳۲ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ٣٨ درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در گچساران، بویراحمد و کهگیلویه بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین از ۲۸۵ نمونه تست سریع در استان انجام شد که ۱۱ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در کهگیلویه، گچساران و چرام بودند.
یزدان پناه عنوان کرد: شیوع ویروس جدید کرونا بسیار فراگیرتر و میزان آسیب ناشی از این ویروس در کشور بیشتر شده که باید با همدلی بیشتر نسبت به این ویروس حساس باشیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته تلاش ها و اقدامات زیادی برای کنترل بیماری صورت گرفت که مشارکت مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه، موجب به ثمر رسیدن این تلاش‌ها شده است و انتظار می رود که مشارکت مردم کماکان ادامه داشته باشد تا بتوان با آسیب کمتری از این موج عبور کنیم.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *