آخرین اخبار

فیلم مستند "وایه" به جشنواره Lift-Off انگلستان راه یافت

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند کوتاه “وایه” تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، به کارگردانی فروزان جاویدی به جشنواره Lift-Off انگلستان راه یافت. اکبر آیین افزود: جشنواره  اینترنتی “lift-off” انگلستان که رویدادی سینمایی و مستقل است، توسط استودیو فیلمسازی “PINEWOOD” انگلستان به […]

اشتراک گذاری
12 July 2021
کد مطلب : 65817
فیلم مستند "وایه" به جشنواره Lift-Off انگلستان راه یافت

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند کوتاه “وایه” تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، به کارگردانی فروزان جاویدی به جشنواره Lift-Off انگلستان راه یافت.

اکبر آیین افزود: جشنواره  اینترنتی “lift-off” انگلستان که رویدادی سینمایی و مستقل است، توسط استودیو فیلمسازی “PINEWOOD” انگلستان به منظور کشف استعدادهای جوان و مردمی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مستند وایه به مدت ۱۶ دقیقه روایتی از تلاش‌های دختری بنام فریبا ساکن یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه و بویراحمد است که به دلیل نبود فضای آموزشی در روستا و محدویت‌های خانواده برای ادامه تحصیل دست از تلاش برنمی‌دارد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به عوامل فیلم وایه اشاره کرد و ادامه داد: تحقیق و پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلمسازان خوب استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته و مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری این کار را بر عهده داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد؛ آیین تصریح کرد: تهمینه یزدان پناه صدا برداری، محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین و فرهاد میرمحمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *