آخرین اخبار

شکار غیر قانونی بز کوهی توسط مدیر سابق دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد

و این بار شکارچی طبیعت دنا از جنس دولت تدبیر و امید است دولتی که به گفته رئیس جمهور (دولت یازدهم، دولت محیط زیست است.

اشتراک گذاری
03 January 2017
کد مطلب : 6566

حفاظت محیط زیست در قرن بیست و یکم به عنوان یکی از هشت هدف توسعه هزاره و یکی از سه پایه توسعه پایدار شناخته می‌شود و در طول سالیان مختلف سمن‌های مختلفی با هدف حفاظت از محیط زیست تشکیل شده و اکنون در کشور در حال فعالیت هستند. اما علی رغم علاقه و تباش طبیعت دوستان افرادی هستند که به دشمنی با طبیعت برمی خیزند.

منطقه حفاظت شده دنا نیز یکی از غنی‌ترین مناطق زیستی ایران از لحاظ تنوع گیاهی و جانوری است. اما دستان بی‌رحم شکارچیان همواره در حال سیلی زدن بر طبیعت بکر و بی‌نظیر دنا است و هر بار با تخریب طبیعت و شکار جانوران آن‌ها را در معرض انقراض قرار می‌دهند.

و این بار شکارچی طبیعت دنا از جنس دولت تدبیر و امید است دولتی که به گفته رئیس جمهور (دولت یازدهم، دولت محیط زیست است.) و انتشار عکس یکی از مدیران دولت تدبیر و امید درحال شکار بزکوهی گواه روشنی بر نقض این ادعای دولت است.

یکی از مدیران سابق دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد که هم اکنون بازنشسته شده است این روز‌ها به شکار روی آورده و مستند لازم برای اثبات این موضوع در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار دارد و در صورت تمایل از سوی مسئولان قضایی و متولیان امر در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

از مخاطبان بابت اینکه انتشار عکس این مدیر شکارچی جرم بوده و امکان انتشار آن را نداریم معذرت خواهی می کنیم.مهردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *