آخرین اخبار

نمونه‌گیری ۳۶ هزار نفر در گچساران پس از شیوع کرونا/آخرین آمار تزریق واکسن

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از انجام بیش از ۳۶ هزار نمونه گیری در این شهرستان پس از شیوع کرونا خبر داد.

اشتراک گذاری
27 June 2021
کد مطلب : 64669

آرین غلامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کادر درمان با تلاش شبانه روزی خود همچنان در میدان مقابله با کرونا ایستاده و خستگی ناپذیر به انجام رسالت خود و محافظت از جان مردم ادامه می دهند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۳۲ نفر از مردم گچساران از ابتدای شیوع ویروس کرونا بر اثر این بیماری فوت کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۲۶.۹ درصد در این شهرستان معادل ۳۶ هزار و ۸۰۴ مورد نمونه گیری صورت گرفته است.

غلامیان عنوان کرد: از این تعداد ۲۷.۹ درصد از نمونه گیری‌ها معادل 10 هزار و 290 مورد مثبت بوده که افزون بر 9 هزار و 938 بیمار کاملا بهبود یافتند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۲۰ بیمار کرونایی در قرنطینه قرار دارند که امید می رود با رعایت نکات بهداشتی هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر هیچ فوتی بر اثر بیماری کرونا در این شهرستان وجود نداشت، خاطر نشان کرد: در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان ۳۷ بیمار در بخش کرونا بستری هستند.

غلامیان بیان کرد: در گچساران مانند دیگر اقصی نقاط کشور تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف در نوبت اول ۵ هزار و ۹۳۴ و در نوبت دوم نیز یک هزار و ۸۷۴ مورد تزریق و ۷ هزار و ۷۰۸ واکسن تلقیح شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال واکسیناسیون نوبت دوم هستیم افزود: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در حال اجرا بوده که به محض دریافت واکسن برنامه ریزی از سر گرفته خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: منتظر تحویل واکسن هستیم و هر میزان واکسن به ما داده شود به جامعه هدف تزریق خواهد شد.

غلامیان اضافه کرد: روز گذشته در راستای اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ نوبت دوم معلولین ذهنی و پرسنل مرکز معلولین ذهنی امام هادی ( ع) این شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان گچساران صورت گرفت.

وی گفت: در این طرح حدود ۲۸ نفر از معلولین ذهنی و حرکتی و پرسنل زحمتکش این مرکز نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت کردند و کارت واکسیناسیون کووید ۱۹ هم برای این افراد صادر شد.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *