آخرین اخبار

تبریک مقامات منطقه کردستان عراق به رییسی

مقامات منطقه کردستان عراق در پیام‌های جداگانه به رییس جمهور منتخب ایران تبریک گفتند.

اشتراک گذاری
23 June 2021
کد مطلب : 64411

؛مقامات منطقه کردستان عراق در پیام‌های جداگانه به رییس جمهور منتخب ایران تبریک گفتند.
به گزارش ۱۹ آبان نیوز به نقل از فارس، در ادامه پیام‌های تبریک مقامات و شخصیت‌های خارجی به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، مقامات منطقه کردستان عراق در پیام‌های جداگانه به رییس جمهور منتخب تبریک گفتند.
 پیام تبریک معاون نخست وزیر منطقه کردستان
«قباد طالبانی» معاون نخست وزیر منطقه کردستان عراق، با ارسال پیامی خطاب به آیت الله رییسی، انتخاب وی را تبریک‌ گفت و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
در این پیام آمده است: ما در اقلیم کردستان با اهمیت فراوان چشم بە روابط دوستانە و تاریخی با جمھوری اسلامی ایران دوختەایم، امیدواریم در مرحلە پیش رو و در زمان ریاست جمھوری جنابعالی روابط‌مان را بر مبنای دوستی و منافع مشترک تقویت کرده و توسعە دهیم و  در راە تثبیت امنیت بیشتر در  منطقە با هم همکاری کنیم.
پیام تبریک روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان به آیت الله رییسی
« بافل طالبانی» و «شیخ لاهور جنگی» روسای مشترک اتحادیه میهنی کردستان هم در پیامی پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند. 
در بخشی از این پیام آمده است: اتحادیه میهنی کردستان مشتاقانه منتظر همکارهای همه‌جانبه برای تقویت بیشتر روابط برادرانه بین مردم کرد عراق با جمهوری اسلامی ایران است و منطقه نیاز مبرم به حکمت و دانایی جنابعالی در راه ایجاد زبان گفت‌و‌گو و تقویت صلح و آرامش و امنیت دارد. اتحادیه میهنی کردستان برای مردم ایران پیشرفت بیشتر آرزو می‌کند.
 نیچروان بارزانی نیز پیش از این در تماسی تلفنی به آیت الله رییسی تبریک گفته بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *