آخرین اخبار

دیدار با خانواده شهید فتنه ۸۸ با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی استان برنامه ریزی شده بود، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به‌همراه مهدوی رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی با خانواده شهید «ناصر امیر‌نژاد» از شهدای فتنه ۸۸ دیدار کرد. نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دلایل مظلومیت شهدای فتنه […]

اشتراک گذاری
31 December 2016
کد مطلب : 6401
در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی استان برنامه ریزی شده بود، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به‌همراه مهدوی رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان استانی با خانواده شهید «ناصر امیر‌نژاد» از شهدای فتنه ۸۸ دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح دلایل مظلومیت شهدای فتنه از جمله شهید «ناصر امیر‌نژاد» اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان استانی برای معرفی شهید فتنه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و کاستی‌های گذشته در این زمینه را جبران کنند.

وی تصریح کرد: تحریک‌شدگان آمریکا، وهابیت وغیره در فتنه ۸۸ شهید ناصر امیر‌نژاد را به‌دلیل ظاهر ایمانی‌اش به شهادت رساندند و این نشان می‌دهد حتی ظاهر ایمانی برای دشمنان انقلاب و اسلام بغض‌انگیز است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مسیری که شهدا در آن حرکت کردند روشن بوده و امیدواریم ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم و بتوانیم از عزت و آبروی خودمان یعنی خون شهدا پاسداری کنیم.

شهید «ناصر امیرنژاد» متولد ۱۳۶۵ در روستای محمودآباد شهر یاسوج دانشجوی رشته هوافضای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران و عضو بسیج دانشجویی این دانشگاه ۳۰ خرداد در فتنه ۸۸ به شهادت رسید.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *