آخرین اخبار

ابراز نگرانی فرماندار شهرستان بویراحمد از نحوه برگزاری سخنرانی انتخاباتی در پارک ولایت یاسوج

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ فرماندار مرکز استان با ابراز نگرانی از نحوه برگزاری سخنرانی انتخاباتی پارک ولایت به ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج تذکر داد. رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: تجمعات در سخنرانی های انتخاباتی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با بحران کرونا […]

اشتراک گذاری
10 June 2021
کد مطلب : 63525
ابراز نگرانی فرماندار شهرستان بویراحمد از نحوه برگزاری سخنرانی انتخاباتی در پارک ولایت یاسوج

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ فرماندار مرکز استان با ابراز نگرانی از نحوه برگزاری سخنرانی انتخاباتی پارک ولایت به ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج تذکر داد.

رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: تجمعات در سخنرانی های انتخاباتی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با بحران کرونا مواجه می‌کند.
وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم تذکر داده است، گفت: بر اساس قانون هرگونه تجمع انتخاباتی مراسم سخنرانی، گفت وگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارها و سالن های ورزشی ممنوع است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تصریح کرد: تجمع انتخاباتی و سخنرانی‌ها نیز در فضای باز باید مطابق با شیوه نامه بهداشتی با رعایت سقف شرکت‌کنندگان به میزان ۳۰ درصد ظرفیت فضا و با رعایت فاصله اجتماعی، همچنین استفاده از ماسک باشد و الزامی است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، فرماندار بویراحمد بیان کرد: از روسای ستادها طبق شیوه نامه ابلاغی قبل از برگزاری تجمعات انتخاباتی، جهت فراهم کردن و رعایت دستورالعمل تعهد نامه گرفته می‌شود؛ درغیر اینصورت هیچ‌گونه مجوزی برای سخنرانی‌ها صادر نخواهد شد.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *