آخرین اخبار

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۰ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.  دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۸۷ بیمار در بیمارستان های معین […]

اشتراک گذاری
04 June 2021
کد مطلب : 63229
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۰ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۸۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته سه هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

 دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۸۷ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۸۸ نفر مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۸۰۶۵ مورد گزارش شده است.

وی بیان کرد:: از ۳۲۶ جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۲۳ درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب در بویراحمد، گچساران و دنا بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین ۱۹۲ نمونه تست سریع در استان انجام شد که ۱۰ درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، بویراحمد، کهگیلویه بودند.

دکتر یزدان پناه گفت‌: خوشبختانه روند نزولی بیماری در استان ادامه دارد ولی می تواند شکننده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وی از تجمعات (عروسی ها، تشییع جنازه ها، دورهمی ها بخصوص نشست های انتخاباتی شوراها)، ورود افراد از شهرستانهای امیدیه و هندیجان در استان خوزستان و شهرهای استان هرمزگان با کرونای هندی و آفریقایی قرمز شده اند را از خطرات تهدید کننده برای استان نام برد.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *