آخرین اخبار

کسانی که رویشان نمی شود در نهم دی به بیرون بیایند باید به مردم معرفی شوند

امام جمعه گچساران گفت: برخی‌ها می‌گویند فتنه یک موضوعی بود و باید رهایش کنید اما پیشنهاد می‌دهیم از این پس در تکبیرها و شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل و آل سعود شعار مرگ بر فتنه‌گر هم داده شود تا فتنه ۸۸ هیچ‌گاه فراموش نشود.

اشتراک گذاری
30 December 2016
کد مطلب : 6287

حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: قرآن  می‌فرماید، کسانی وجود دارند که اگر در جمع مومنین حاضر شوند می‌گویند، مومن هستیم و اما در خفا ایمان به معاد و توحید و خدا ندارند.

امام جمعه گچساران افزود: در جلسات خصوصی می‌گویند و مسخره می‌کنند و اظهار می‌کنند ما می‌دانیم که معاد و نبوتی وجود ندارد.

حجازی افزود: هر عصری عده‌ای تلاش می‌کنند و فتنه‌ای به پا می‌کنند و آرامش را از مومنین سلب می‌کنند  تا جوامع دینی آرامش نداشته باشند و به نوعی فتنه‌های متعددی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: این عده در مواردی که می‌‌بینند به صلاح آنها است اظهار نظر می‌کنند.

وی  اظهار کرد: برخی‌ها چنین کردند تا رسیدند به فتنه ۸۸ و اگر در جامعه‌ای بصیرت داشته باشد دشمن هر چقدر فضا را غبارآلود کند نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه خدا را شاکریم که به ملت ایران بصیرت داد، گفت: نهم دی به خطر خانمان‌سوز فتنه پایان بخشید و ملت بزرگ ایران ۸ ماه با بصیرت تحمل کردند.

حجازی اذعان کرد: گفتند شاید فتنه‌گران از خواب بیدار شوند و در سال ۸۸ دشمن خیلی امیدوار شده بود به طوری که همین خانم کلینتون گفت ما به صورت محرمانه کمک می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه قلب نایب زمان(عج) را شکستند و مشاهده کردیم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران چه فرمودند، افزود: نمی‌دانم چگونه برخی افراد از رو نمی‌روند و این موضوعات را هم نمی‌دانند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: شما داشتید مملکت را ویران می‌کردید و دودستی مملکت را تحویل دشمن می‌دادید.

وی اذعان کرد: مملکتی که هشت سال در دفاع مقدس خون داده است ولی امروز به راحتی به خیلی از فتنه‌گران پست و مسوولیت داده شده است.

حجازی بیان کرد: برخی‌ها می‌گویند فتنه یک موضوعی بود و باید رهایش کنید اما پیشنهاد می‌دهیم از این پس در تکبیرها و شعارهای مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسراییل و آل سعود شعار مرگ بر فتنه‌گر هم داده شود تا فتنه ۸۸ هیچ‌گاه فراموش نشود.

وی ابراز کرد: شما با پدر و مادر شهدا چه کردید فتنه موضوع کوچکی نبود و به این سادگی نبود و لازم است یک غربال‌گری دیگری صورت بگیرد.

حجازی اظهار کرد: کسانی که رویشان نمی‌شود در نهم دی بیرون بیایند باید شناخته شوند و به مردم معرفی شوند.

امام جمعه گچساران افزود: همان گونه که حقوق‌های نجومی واختلاس‌های میلیاردی معرفی می‌شوند اینها هم باید معرفی شوند و این مسئله برای جامعه معرفی شوند.

حجازی ادامه داد: خوشحالم هستیم که در شهرستان گچساران ساختمان دادگستری برای رفع مشکلات مردم و گرفتن حق مظلومین برای رسیدگی به مشکلات افتتاح شد.

وی تبیین کرد: دستگاه قضا یک دستگاه مستقل است و امنیت و آسایش کشور در دست دستگاه قضا است.

حجازی در ادامه به ساختمان مصلای گچساران اشاره کرد و گفت: حدود بیست سال قبل این ساختمان کلنگ‌زنی شده است اما مشاهده می‌کنیم هنوز به اتمام نرسیده است.

امام جمعه گچساران افزود: جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است اما دیگر کار از جلسه گذاشتن، گذشته است و ما در هفته قبل از مردم و مومنین درخواست کرده‌ایم که از این پس با کمک مردم و با اعلام شماره حسابی که در این زمینه افتتاح شده است وارد عمل شویم و کار را به اتمام برسانیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *