آخرین اخبار

استعفای شهردار گچساران؛از دلایل شخصی تا کمبود بودجه

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از استعفای شهردار این شهر خبرداد.

اشتراک گذاری
30 December 2016
کد مطلب : 6284

 

این مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، دلیل استعفای”اردلان زینل زاده ” شهردار دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران را شخصی عنوان و اظهارداشت: البته به نظرمن، مشکلات شهردار برای استعفاء شخصی نیست.

این عضو شورای اسلامی دوگنبدان خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری دوگنبدان اکنون هم به پرسنل رسمی و غیررسمی بدهکار بوده و هم به پیمانکاران پروژه های عمرانی.

وی گفت: شهرداری دوگنبدان سه ماه است که حقوق ۵۰۰ نیروی شاغل خود را پرداخت نکرده و از سویی ۱۲ میلیارد تومان نیز به پیمانکاران بدهکار است.

این عضو شورای اسلامی دوگنبدان با تقدیر از فعالیت های “زینل زاده” شهردار این شهر، تصریح کرد: گمان نمی کنم استعفای شهردار مورد موافقت اعضای شورای این شهر قرار گیرد.

وی افزود: شهردار دوگنبدان مشکلی برای مدیریت شهری ندارد و از نیروهای پرکار بوده اما متاسفانه از حوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم به شهرداری تخصیص داده نشده است.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت: نمی دانم چرا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ، اعتبارات موردنیاز شهرداری دوگنبدان را تخصیص نداده اما ممکن است آنها نیز خودشان دچار مشکلاتی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مرکزی باشند که ما از آن بی اطلاع هستیم.

وی گفت: استعفای شهردار دوگنبدان به شورای شهر اعلام وصول شده اما گمان نمی کنم مورد موافقت قرار بگیرد و از مسئولان می خواهیم اعتبارات مورد نیاز این شهرداری را تخصیص دهند.

 

گمانه زنی ها از بلوطی و بخشایی به عنوان بیشترین بخت برای به دست گرفتن سکان شهری یاد می شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *