آخرین اخبار

اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در این استان خبر داد. علی رستخیز در جمع خبرنگاران  افزود: ۴ پروژه آموزشی سه کلاسه با رایزنی نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی […]

اشتراک گذاری
26 May 2021
کد مطلب : 62637
اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴ پروژه آموزشی با مشارکت‌ وزارت نفت در این استان خبر داد.

علی رستخیز در جمع خبرنگاران  افزود: ۴ پروژه آموزشی سه کلاسه با رایزنی نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و مشارکت وزارت نفت به مناقصه رفت. 
وی اعتبار این پروژه ها را ۸۴ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: ۴۲ میلیارد ریال این اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت و همین مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی و اسناد خزانه تامین خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌ کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، این مدارس را در روستاهای خونگاه شهرستان دنا، شهید پیرایش چین لوداب، روستای حیدر کرار دلی اولاد علی مومن و چشمه انجیر فیروزآباد بویراحمد عنوان کرد.
رستخیز در ادامه از تعمیر و بازسازی مدرسه روستای دهنو شهر سی سخت توسط گروه جهادی حاج احمد متوسلیان خبر داد و اظهار کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۳ میلیارد ریال است که پیش بینی می شود تا پایان خردادماه به اتمام برسد.
وی ادامه داد: مدرسه روستای قلعه گل شهرستان‌ کهگیلویه نیز با مشارکت موسسه خیریه ایران من با اعتبار ۸ میلیارد ریال و مدرسه روستای سرآسیاب پیچاب باشت با مشارکت بانک رفاه کارگران به مناقصه رفته که بزودی با تعیین پیمانکار عملیات اجرایی آنها شروع خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های اداره‌ کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی در این استان را ستودنی دانست و بیان کرد: خیرین تاکنون قریب به ۱۵۰۰ کلاس احداث کرده اند.
به گزارش ایسنا، رستخیز در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ خیرین حقیقی و حقوقی بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در امر مقدس مدرسه سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد مشارکت کرده اند.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *