آخرین اخبار

۳۷۹۵ نفر در کهگیلویه واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان به نقل از ایسنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون کرونا در شهرستان کهگیلویه تاکنون ۳ هزار و ۷۹۵ نفر در این شهرستان واکسن کرونای خود را دریافت کردند. محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در فاز ۲ اجرای طرح ملی واکسیناسیون […]

اشتراک گذاری
18 May 2021
کد مطلب : 62173
 ۳۷۹۵ نفر در کهگیلویه واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان به نقل از ایسنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون کرونا در شهرستان کهگیلویه تاکنون ۳ هزار و ۷۹۵ نفر در این شهرستان واکسن کرونای خود را دریافت کردند.

محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در فاز ۲ اجرای طرح ملی واکسیناسیون کرونا و در مرحله اول این فاز یک هزار و ۹۲۹ نفر از گروه هدف بالای ۸۰ سال شهرستان کهگیلویه در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: تعداد ۷۵۰ نفر تا کنون نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ خود را دریافت کرده اند و بقیه افراد نیز بر اساس زمان دریافت نوبت اول واکسن خود، در تاریخ مشخص شده جهت دریافت نوبت دوم واکسن به مراکز مربوطه مراجعه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، طیب زادگان با اشاره به آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ سال در مراکز مشخص شده اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان بیان کرد: بر اساس اطلاعات ثبت شده بر روی سامانه سیب وزارت بهداشت تعداد افراد این گروه سنی یک هزار و ۸۱ نفر می باشند که طی اطلاع رسانی صورت گرفته توسط مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، جهت دریافت واکسن خود به مرکز مورد نظر مراجعه خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *