آخرین اخبار

مرگ ۴ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به ۶۵۴ نفر رسید

؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.  به گزارش ۱۹ آبان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 320 بیمار […]

اشتراک گذاری
16 May 2021
کد مطلب : 61980

؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.
 به گزارش ۱۹ آبان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 320 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 165 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 44265 مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از 206 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 45 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه و از 107 نمونه رپید تست 10 درصد موارد مثبت و در شهرستان‌های باشت، بویراحمد و کهگیلویه می‌باشند.

یزدان پناه بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان شکننده بوده و در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن دوباره شیوع کرونا وجود دارد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هرگونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی و ترحیم و سفر نرفتن به استانهای همجوار که دچار کرونای حهش یافته هستند را راههای برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *