آخرین اخبار

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان به نقل از ایسنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.  “دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: هم اکنون ۳۲۰ بیمار در بیمارستان های معین […]

اشتراک گذاری
15 May 2021
کد مطلب : 61970
افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ نفر

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان به نقل از ایسنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۴۵ خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ بیمار جان خود را از دست دادند.

 “دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: هم اکنون ۳۲۰ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶۵ نفر مبتلای قطعی و ۲۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۴ هزار و ۲۶۵ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از ۲۰۶ جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود ۴۵ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه و از ۱۰۷ نمونه رپید تست ۱۰ درصد موارد مثبت و در شهرستان های باشت، بویراحمد و کهگیلویه می باشند.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: وضعیت شیوع کرونا در استان همچنان شکننده بوده و در صورت بی‌توجهی شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن دوباره شیوع کرونا وجود دارد.
به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و هرگونه دورهمی، تعطیلی مجالس عروسی و ترحیم و سفر نرفتن به استان های همجوار که دچار کرونای حهش یافته هستند را راه های برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی موجود ذکر کرد.
انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *