آخرین اخبار

شهرداران اهواز و آبادان به دستور معاون اول رئیس جمهور برکنار می‌شوند؟

در پی انتشار خبر تزریق واکسن به شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه غسال‌ها و پاکبان‌ها، معاون اول رئیس جمهور دستور برکناری مدیرانی که بی نوبت واکسن کرونا می‌زنند را صادر کرد. به گزارش ۱۹ آبان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارشی در خصوص انتشار اخبار […]

اشتراک گذاری
20 April 2021
کد مطلب : 61008

در پی انتشار خبر تزریق واکسن به شهرداران اهواز و آبادان از سهمیه غسال‌ها و پاکبان‌ها، معاون اول رئیس جمهور دستور برکناری مدیرانی که بی نوبت واکسن کرونا می‌زنند را صادر کرد.

شهرداران اهواز و آبادان به دستور معاون اول رئیس جمهور برکنار می‌شوند؟

به گزارش ۱۹ آبان  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری پس از دریافت گزارشی در خصوص انتشار اخبار تزریق واکسن به افرادی خارج از اولویت‌بندی تعیین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برخی شهرها، طی دستوری به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد: هر مدیری در هر رده‌ای خارج از روال و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با سوءاستفاده از فرصت دیگران واکسن بزند، صلاحیت مدیریت ندارد و به اعتماد عمومی خسارت زده است و به سرعت باید از مسئولیت کنار گذاشته شود.

 این دستور به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، موسی پور عضو شورای شهر اهواز پیش از این گفته بود: شبکه بهداشت روشن کنند چگونه ممکن است دفتر نوشادی شهردار اهواز با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *