آخرین اخبار

۴۷درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در باشت واگذار شد

 ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در شهرستان باشت معادل۳۳ هکتار به متقاضیان واگذار شده است. سید هاشم موسوی جهان آباد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خان احمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان زمین […]

اشتراک گذاری
11 November 2020
کد مطلب : 56840

۴۷ درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در باشت واگذار شد

 ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷ درصد از زمین های شهرک صنعتی خان احمد در شهرستان باشت معادل۳۳ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

سید هاشم موسوی جهان آباد روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی خان احمد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان زمین در قالب ۲۴ قرارداد به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خان احمد واگذار شده است.

وی تاکید کرد:از ۱۰۰ هکتار مساحت اراضی این شهرک ۷۰ هکتار عرصه و زمین صنعتی است که زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاری در آن ایجاد شده است.

وی بیان کرد:طرح تولیدی  شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس تولید بایو اتانول سوختی در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و ۱۳۵ فرصت شغلی مستقیم  و خوراک دام و طیور در زمینی به مساحت زمین سه هزار و ۱۷۵ مترمربع و اشتغال ۱۲ نفر از مهمترین طرح های در حال اجرا در شهرک صنعتی خان احمد  باشت است.

موسوی جهان آباد تاکید کرد: تکمیل طرح های تولیدی در حال اجرای شهرک صنعتی خان احمد ۵۷۵ شغل ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرک صنعتی خان احمد در شاهراه حیاتی شمال جنوب و محور مواصلاتی چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس ، خوزستان، بوشهر با توجه به موقعیت استراتژیک و ممتازی که دارد از شهرک های صنعتی خوب استان محسوب می شود.

موسوی جهان آباد اظهار داشت: با حمایت های صورت گرفته در سال های اخیر از جمله تقسیط بدون بهره حقوق انتفاع و تخفیف ۵۰ درصدی حق بهره بردای از زمین و زیرساخت های صنعتی شرایط خوبی برای سرمایه گذاری درشهرک صنعتی خان احمد ایجاد شده است.

موسوی جهان آباد عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ شهرک صنعتی مصوب و ۱۳ شهرک صنعتی در حال فعالیت دارد.

وی بیان کرد: شهرک های صنعتی استان با امکانات مناسب آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت آماده استقبال از سرمایه گذاران است.

موسوی جهان آباد تصریح کرد: ۳۲۲ واحد تولید با اشتغالزایی پنج هزار  و ۷۰ نفر و سرمایه گذاری ۳ هزار و ۵۵میلیارد ریال در استان وجود دارد.

وی تاکید کرد: میزان اشتغال و سرمایه گذاری واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در طول سه دهه گذشته تاکنون براساس پروانه زمان احداث محاسبه شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *