آخرین اخبار

تجمع آبداران کهگیلویه و بویراحمد / ۶ ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم

آبداران کهگیلویه و بویراحمد برای مطالبه حق و حقوق‌شان جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و می‌گویند: ما خودمان را مدافع نظام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب می‌دانیم. اما متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری بعضی از مسئولان ۶ ماه از حقوق ما در این شرایط پرداخت نشده است. آبداران کهگیلویه و بویراحمد برای مطالبه […]

اشتراک گذاری
28 October 2020
کد مطلب : 56637
تجمع آبداران کهگیلویه و بویراحمد / 6 ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم، شرمنده زن و فرزندان‌مان هستیم

آبداران کهگیلویه و بویراحمد برای مطالبه حق و حقوق‌شان جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و می‌گویند: ما خودمان را مدافع نظام، انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب می‌دانیم. اما متأسفانه به دلیل سهل‌انگاری بعضی از مسئولان ۶ ماه از حقوق ما در این شرایط پرداخت نشده است.
روز گذشته (دوشنبه ۵ آبان ماه ۹۹) جمعی از آبداران شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۶ ماه با وجود شرایط اقتصادی، کرونا و گرانی اجناس و ندانم کاری بعضی از مسئولان آب و فاضلاب حقوقی دریافت نکرده بودند و شرایط کاری آنها تعیین تکلیف نشده بود، چاره‌ای ندیدند. جزء اینکه جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کنند.

به گزارش کبنا، صبح روز گذشته (دوشنبه ۵ آبان ماه ۹۹) تعدادی از آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد که هر کدام تجربه چندین ساله (۱۵، ۲۰ و ۱۰ سال) خدمت دارند، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور حق و حقوقشان تجمع کردند و می‌گفتند، ما خودمان را سربازان نظام، انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب می دانیم، اما نقد داریم از عملکرد مسئولان آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد که جزء وعده‌های عملی نشده، دیگر هیچ کاری برای رفع مشکلات ما انجام نداده‌اند.
یکی از این آبداران می‌گوید: ۲۵۰ آبدار هستیم که قراردادهای ما بی تکلیف مانده است و هر چه مراجعه می‌کنیم، مسئولان پاسخ درست و درمانی به ماها نمی‌دهند.
وی افزود: بیش از ۶ ماه است که حقوق در این شرایط اقتصادی و گرانی اجناس دریافت نکرده‌ایم و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد متأسفانه نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت قرارداد آبداران هیچ گونه اقدامی تاکنون نکرده‌اند.
آبدار دیگری گفت: ما اگر در اینجا هستیم، فقط برای تعیین تکلیف قراردادهایمان هستیم، بیمه نداریم و زن و فرزند بیمار شوند، نمی‌دانم با کدام دفترچه آنها را نزد پزشک ببریم.

آبدار دیگری که از بخش پاتاوه به یاسوج آمده بود، به شدت از دست مسئولان آب و فاضلاب به ویژه پاسره مدیرعامل این شرکت گلایه می‌کرد و می‌گفت: آن‌ها چگونه می‌توانند، درد ما را بفهمند. وقتی حقوق خودشان را به موقع می‌گیرند.
این آبدار خطاب به مرادیان معاون شرکت آب و فاضلاب که با کت و شلوار قهوه‌ای اتو کشیده و راه راه آمده بود، اظهار کرد، اگر مشکلات حقوقی من برطرف نشود. دست به کارهای دیگری می‌زنیم. شرمنده زن و فرزندان‌مان هستیم.
وی در ادامه گفت: من مطیع نظام و انقلاب اسلامی هستیم. اما از دست مسئولان سهل انگار که وعده توخالی می‌دهند، عاجز شده‌ایم.
آبداران دیگری از شهر دیشموک، بهمئی، گچساران و باشت آمده بودند، آن‌ها می‌گفتند که هر جا مراجعه می‌کنیم، پاسخی دریافت نمی‌کنیم. الان هم مجبور شده‌ایم که به استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنیم. در خرج و مخارج زندگی‌مان لنگ می‌زنیم. مسئولان فکری به حال ماها کنند که همگی زن و چندین فرزند داریم.

آبدار دیگری می‌گفت: شبانه روز برای تأمین آب شرب مردم تلاش می‌کنیم. الان شایسته نیست که با ماها اینگونه رفتار شود. مسئولانی که نمی‌توانند، کاری برای مردم انجام بدهند. کنار بکشند.
 مسعود مرادیان به سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد کمی دیرتر از مسئول حراست این شرکت در جمع آبداران حاضر شد. او تلاش می‌کرد، با آرامی با آبداران صحبت کند. چند بار هم گفت، می دانم شماها مشکل دارید. از مشکلات اقتصادی هم با خبر هستم. در تلاش هستیم که مشکلات شماها را برطرف کنیم. یکی از آبداران بعد از شنیدن مرادیان گفت: بعضی از مسئولان حرف راست نمی‌زنند.
در ادامه نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی جلسه‌ای با مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران شرکت آب و فاضلاب، مسئولان سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل آبداران برگزار می‌کنیم. نمایندگان آبداران جلسات را با برخی از مقامات استانداری برگزار کردند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *