آخرین اخبار

پازل انتخابات گچساران و باشت در حال تکمیل شدن است

لحظه شماری برای داغ شدن تنور انتخابات در گچساران و باشت به پایان رسید و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف برای حضور در این رقابت رخ نشان می‌دهند. کبنا ؛لحظه شماری برای داغ شدن تنور انتخابات در گچساران و باشت به پایان رسید و از گوشه و کنار […]

اشتراک گذاری
11 August 2020
کد مطلب : 55147

پازل انتخابات گچساران و باشت در حال تکمیل شدن است / حضور علیمراد جعفری در انتخابات مجلس قطعی شد

کبنا ؛لحظه شماری برای داغ شدن تنور انتخابات در گچساران و باشت به پایان رسید و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که افراد با گرایش‌های سیاسی مختلف برای حضور در این رقابت رخ نشان می‌دهند.
علیمراد جعفری که چندین بار کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شده بود، این بار عزم خود را برای حضور در رقابت میاندوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گچساران و باشت جزم کرده است.
او در پیامی به یکی از طرفداران خود گفته است؛ «سلام به حول و قوه الهی و با توکل برخدا وامام عصر (عج) در صحنه هستم حتی اگر یک رأی بیاورم.»
او در پاسخ به سئوالی که آیا به نفع کسی کنار می‌رود، اظهار داشت: «من آمده‌ام هستم و ان شاالله خواهم بود، بنا نبوده و نیست که به نفع کسی کنار بروم، اعلام بدارید که با قوت هستم.»
همچنین رسانه‌ها از افراد دیگری هم نامبرده‌اند، سید مجید پورالحسینی یکی از این افراد هست که می‌گویند، او دارای لیسانس معماری و فوق لیسانس عمران دارد.
یکی از رسانه‌ها نوشت: پورالحسینی اصلاح‌طلب است و او از کاندیداتوری خود در انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و باشت خبر داد. همچنین آمده است؛ «سید مجید پورالحسینی که از هواداران و لیدرهای جریان اصلاحات و غلامرضا تاجگردون محسوب می‌شود فرزند سید عبدالرسول از سادات شهرویی دارای لیسانس معماری و فوق لیسانس عمران گرایش مدیریت با سی سال سابقه کارهای اجرایی در راه و ساختمان داشته و مدیریت شرکت‌های خصوصی بوده است.»
پورالحسینی در یک اقدام زیرکانه و شاید به خاطر جلب نظر غلامرضا تاجگردون و هوادارانش در جای دیگری گفت: «ما همه سرباز دکتر هستیم و هیچوقت پشت هم را خالی نمی‌کنیم.»

سید قدرت حسینی بحرینی شانس بیشتری نسبت به بقیه دارد او در رقابت با غلامرضا تاجگردون با فاصله زیادی از بقیه اصولگرایان پیشتاز بود. جریان اصولگرایی قطعاً روی او حساب بیشتری باز می‌کنند. با توجه به اینکه ترکیب مجلس فعلی اکثریت از جریان اصولگرایی می‌باشد، حضور یک اصولگرای قدرتمند از گچساران و باشت، می‌تواند موفق‌تر عمل کند در مقابل سایر نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور.
اردلان زینل زاده و هومان عسکری هنوز حرف جدیدی در باره حضورشان در انتخابات میان دوره نزده‌اند. اما از چهره‌های جوانان و تحصیل کرده‌ای همانند غلامرضا پاکدل هم برای حضور در این رقابت نام برده می‌شود.
امین بابویی و ایمان محمدپور چهره‌های جوانان و جدیدی هستند که احتمالاً در آینده نامی از آنها شنیده شود.
خیلی از صاحب نظران بر این باور هستند که تاجگردون در انتخابات میاندوره دخالت و گزینه مورد نظرش را برای اطلاع عمومی معرفی کند، مسئله‌ای که بعید به نظر می‌رسد. رقابت علیمراد جعفری و سید قدرت حسینی بحرینی در انتخابات میاندوره مجلس جدی و نفسگیر خواهد بود.

حسینی‌بحرینی حضورش در انتخابات میاندوره گچساران و باشت را تکذیب کرد

سید ناصر حسینی‌ بحرینی ده بزرگ مولف کتاب «پایی که جاماند» حضورش را در انتخابات میاندوره حوزه انتخابیه گچساران و باشت را رد کرد و گفت: بنده به هیچ وجه در انتخابات میاندوره گچساران و باشت حضور پیدا نخواهم کرد.
حسینی‌بحرینی ده بزرگ در پاسخ به سئوال کبنا مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات میاندوره گچساران و باشت حضور پیدا می‌کنید، اظهار کرد: به هیچ وجه بنده همچنین قصدی نداریم و اینکه می‌گویند، من در انتخابات گچساران کاندیدا می‌شوم، صحت ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *