آخرین اخبار

مدیر کل سابق راه هم بر علیه نماینده بویراحمد موضع گرفت

سیاری از این افراد مخالف آقای هدایتخواه بودند و برخی نیز از بستگان زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا است.

اشتراک گذاری
19 December 2016
کد مطلب : 5496

مدیرکل سابق راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان زارعی نماینده بویراحمد و دنا گفت: اول اینکه بکار گیری نیروهای شرکتی از دوره اصلاحات آغاز شد نه دولت قبل و دوره نمایندگی دکتر هدایتخواه، دوم در گذشته بکارگیری به این شکلی که هم اکنون وجود داشته و باید با نظر یک فرد خاص با اهداف خاص بکار گیری شود و با احساسات مردم صادق دل بازی شود، چنین نبود.

 غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در واکنش به استخدام‌های فله‌ای در برخی ادارات و شرکت‌های دولتی گفته است: در راه و شهرسازی و دانشگاه یاسوج بعد از بکارگیری نیروهای فله‌ای در پنج شش سال گذشته که نیروهایی بدون استحقاق بکار گرفته شدند، بعد آن یک نفر به کار گرفته نشده است. که این صحبت زارعی سبب واکنش احمد جمشیدی مدیرکل سابق راه و ترابری شد.

جمشیدی افزود: خدا را گواه می‌گیرم در گذشته یک نیروی شرکتی با اسرار آقای دکتر هدایتخواه نماینده وقت بویراحمد و دنا در این اداره بکار گرفته نشد و مطابق با نیاز نیروهای را استفاده کردیم که اتفاقا بسیاری از این افراد مخالف آقای هدایتخواه بودند و برخی نیز از بستگان زارعی نماینده فعلی بویراحمد و دنا است.

وی عنوان کرد: آقای هدایتخواه کسی نبود در مسائل جزئی دخالت کند و یا بگوید فلانی با من بوده و فلانی نبوده و نباید در یک جای مشخصی بکار گرفته شود خدا را گواه می‌گیرم یک بار در زمینه استخدام و بکارگیری افراد به هر شکل ممکن ورود نکرد.

مدیرکل سابق راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بینی و بین الله آقای هدایتخواه هیچ وقت برای استخدام و واگذاری پروژه عمرانی به فرد خاصی کوچک‌ترین سفارش را نداشت و در هر مکان مقدسی در این دو زمینه حاضر به سوگند هستم.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی پیمانکاران اداره راه و ترابری در دوره نمایندگی هدایتخواه پروژه‌های مختلفی را از طریق ترک تشریفات برنده شدند بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد همه آن پروژه‌ها را از طریق مناقصه برنده شد جز یک پروژه که اون هم به دستور استاندار وقت ترک تشریفات واگذار شد.

وی تصریح کرد: بله در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها آقای هدایتخواه تلاش می‌کردند و معتقدند بودند حق پیمانکار باید سریع پرداخت شود و در این زمینه نیز تلاش می‌کردند که اعتبار لازم به استان داده شود که موفق نیز بود.

جمشیدی هدایتخواه را نیروی دلسوز واقعی برای مردم و نظام دانست و گفت: نماینده سابق بویراحمد و دنا همیشه خواهان این بود که سعی کنید حقی از کسی تضییع نشود و هیچ وقت دنبال این نبود تنها پیگیر کار و اشتغال برای کسانی باشد که بتواند با آن ها معامله کند تا رای جمع کند.مهردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “مدیر کل سابق راه هم بر علیه نماینده بویراحمد موضع گرفت”

  1. جمال says:

    کاش نتیجه انتخابات عادلانه رقم میخورد تا شاهد این خیانتها نبودیم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *