آخرین اخبار

صدور احکام پرونده اختلاس در شهرداری دوگنبدان

رئیس دادگستری شهرستان گچساران: احکام پرونده اختلاس برخی کارکنان شهرداری و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان صادر شد. رئیس دادگستری شهرستان گچساران با بیان اینکه احکام متهمان پرونده شهرداری و عضو سابق شورای شهر سابق دوگنبدان صادر شد، گفت: رای این پرونده قبلا در دادگستری گچساران صادر شده بود و پس از اعتراض متهمان با […]

اشتراک گذاری
23 June 2020
کد مطلب : 54101

رئیس دادگستری شهرستان گچساران: احکام پرونده اختلاس برخی کارکنان شهرداری و عضو سابق شورای شهر دوگنبدان صادر شد.

صدور احکام پرونده اختلاس پرسنل شهرداری دوگنبدان رئیس دادگستری شهرستان گچساران با بیان اینکه احکام متهمان پرونده شهرداری و عضو سابق شورای شهر سابق دوگنبدان صادر شد، گفت: رای این پرونده قبلا در دادگستری گچساران صادر شده بود و پس از اعتراض متهمان با تغییر جزئی در دادگاه تجدید نظر استان تایید و ابلاغ شد.
رضا غریب پور با اشاره به اینکه این پرونده ۲۱ متهم دارد که شامل عضو سابق شورای شهر، کارمندان شهرداری و چند نفر دلال و کارمند است افزود: عناوین اتهامی این افراد اختلاس، جعل، استفاده از سند مجعول و تحصیل مال از طریق نامشروع و کلاهبرداری است.
‌رئیس دادگستری شهرستان گچساران اضافه کرد: ارباب رجوع‌ها برای تمدید پروانه ساخت یا عوارض، باید پولی به حساب شهرداری واریز می‌کردند، اما این افراد پول را از ارباب رجوع دریاف به حساب خود واریز و فیش جعلی تهیه و و از طریق تبانی فیش جعلی در پرونده ارباب رجوع در امور مالی شهرداری ثبت می‌کردند.
غریب پور با بیان اینکه رای این افراد حبس طولانی مدت، انفصال از خدمات دولتی و رد مال است، ادامه داد: این رای به زودی به اجرای احکام دادگستری ارسال و اجرا می‌شود.
کد ویدیو

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *