آخرین اخبار

دیدار امام جمعه و روحانیون گچساران با خانواده پنج قلوها

حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران به همراه چند نفر از روحانیون گچساران با خانواده‌ای که به تازگی دارای پنج فرزند شده‌اند، دیدار کردند. حجت الاسلام هادی خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران با تبریک عید سعید فطر در خصوص این دیدار اظهارکرد: با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نهاد […]

اشتراک گذاری
25 May 2020
کد مطلب : 53426

حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران به همراه چند نفر از روحانیون گچساران با خانواده‌ای که به تازگی دارای پنج فرزند شده‌اند، دیدار کردند.
حجت الاسلام هادی خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران با تبریک عید سعید فطر در خصوص این دیدار اظهارکرد: با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نهاد خانواده و تشویق خانواده ها به فرزند آوری این مهم باید از جمله دغدغه های جدی مسئولین باشد.
وی افزود: در این دیدار حجت الاسلام حجازی با تبریک به این خانواده گچسارانی تصریح کرد:روزی رسان اصلی خداست، لذا بر خدا توکل کنید و برای تربیت دینی فرزندان خویش کوشا باشید.
حجت الاسلام خادمی در خاتمه افزود:در این دیدار که با حضور مدیران و معاونان حوزه علمیه برادران و خواهران امام صادق (ع) انجام گرفت با عنایت امام جمعه گچساران و حجت الاسلام افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از روحانیون وخیرین مشکلی از مشکلات مادی این خانواده مرتفع شد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *