آخرین اخبار

۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث پردیس فرهنگی هنری شهر دوگنبدان

فرماندار گچساران گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث پردیس فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در سال جاری اختصاص یافته است. علی خوان پایه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای فاز دوم این طرح هم اکنون در مرحله مناقصه است و با انتخاب پیمانکار و عوامل اجرایی عملیات […]

اشتراک گذاری
13 April 2020
کد مطلب : 51927

فرماندار گچساران گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح احداث پردیس فرهنگی هنری شهر دوگنبدان در سال جاری اختصاص یافته است.

علی خوان پایه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای فاز دوم این طرح هم اکنون در مرحله مناقصه است و با انتخاب پیمانکار و عوامل اجرایی عملیات اجرایی پردیس فرهنگی هنری این شهر به زودی شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: پردیس هنری شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار گچساران ابراز داشت: برای انجام فاز نخست این طرح ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: این پردیس هنری از بخش‌های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه‌های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری و پارکینگ تشکیل شده است.

خوان پایه با اشاره به اهمیت وجود زیرساخت های فرهنگی در گچساران ابراز امیدواری کرد: تکمیل این طرح بتواند گامی اثربخش برای فعالیت اهالی فرهنگ و هنر در محیطی زیبا باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *