آخرین اخبار

توضیحات سرپرست شبکه بهداشت باشت در خصوص شایعات داغ کرونایی شهرستان

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان باشت به خبرهای منتشر شده در خصوص اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و همچنین فوت بیماری کرونایی واکنش نشان داد. به گزارش ۱۹ آبان سرپرست شبکه بهداشت باشت در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آمار کرونا در شهرستان باشت گفت: تنها یک مورد مثبت به کرونا […]

اشتراک گذاری
21 March 2020
کد مطلب : 51439

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان باشت به خبرهای منتشر شده در خصوص اعلام وضعیت قرمز در شهرستان و همچنین فوت بیماری کرونایی واکنش نشان داد.

به گزارش ۱۹ آبان سرپرست شبکه بهداشت باشت در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت آمار کرونا در شهرستان باشت گفت: تنها یک مورد مثبت به کرونا در شهرستان باشت داشتیم ،که چندروز پیش فوت کرد و دفن وی نیزدر شرایط کاملا بهداشتی صورت گرفت و با توجه به شرایط حساس و به منظور کنترل دقیق تر، از اعضای خانواده وی که ارتباط بیشتری با هم داشته اند، نمونه گیری شده است.

 

احمدی در ادامه افزود: درحال حاضر به جز یک مورد فوت شده ،هیچ مورد مثبتی در شهرستان وجود ندارد، همچنین  برای کنترل و غربالگری و نظارت دقیق تر دو ایستگاه غربالگری  در ورودی شهرستان  واقع در پل بریم ویک ایستگاه هم به کمک شهرداری در ورودی شهرباشت به صورت شبانه روزی برقرار است  و کار غربالگری  را انجام می دهند.

 

سرپرست شبکه بهداشت باشت در خصوص مسافران و گردشگرانی که به شهرستان باشت سفر می کنند گفت: ما فقط وظیفه غربالگری را از آنها را به عهده داریم و برای جلوگیری این افراد باید شورای تامین  تصمیم گیری کند.

 

احمدی افزود:در ورودی شهرستان باشت نیز برای رعایت حال شهروندان تعدای ماسک و دستکش بهداشتی توزیع شد،و کار غربالگری یا همان تست اولیه نیز توسط نیروهای شبکه بهداشت شهرستان باشت در حال انجام است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *