آخرین اخبار
اشتراک گذاری
01 August 2019
کد مطلب : 29901

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور برای سفر یک روزه (روز چهارشنبه ۹ مرداد ماه ۹۸) به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و با همراهی غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان به زیلایی و سیلاب و کلوار رفت، که علاوه بر گلایه مردم از عدم آنتن دهی تلفن و راه ارتباطی مناسب و سفرهای صوری مسئولان، نماینده مردم بویراحمد و دنا وضعیت راه مورزرد زیلایی را اسف بار عنوان کرد.
در این سفر مهمترین خواسته مردم از مسئولان بهره مندی از راه ارتباطی مناسب و رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه بود و در این زمینه خواستار چاره اندیشی توسط مسئولان شدند.
مشکل آنتن دهی تلفن هم به شدت احساس می‌شد با اینکه این منطقه صعب العبور است و نیاز به ارتباطات ثابت به شدت احساس می‌شود اما همچنان در این مناطق هم مشکل آنتن دهی وجود دارد و اتصال اینترنت نیز وجود ندارد.
تسنیم نوشت؛ گازرسانی خواسته دیگر مردم بود، مردم مناطق سیلاب و کلوار با انتقاد از سفرهای نمایشی مسئولان و نمایندگان مجلس به این مناطق گفتند: تا کنون کار قابل توجهی برای ما نشده و هم اکنون راه درست و حسابی و گاز نداریم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: این مناطق جزو محرومترین مناطق استان بوده و در سال‌های اخیر کارهای خوبی شده و انجام این کارها سطح توقعات مردم را بالا برده است.
غلام‌محمد زارعی با بیان اینکه در این مناطق راه موضوع اول است، افزود: ۱۷ کیلومتر راه ارتباطی تا مرز چهارمحال داریم که ۱۴ کیلومتر آماده آسفالت هست.
وی تصریح کرد: در حوزه مورزرد زیلایی وضعیت راه بسیار اسف بار است، عملیات خاکی انجام شده و ۱۲ کیلومتر آماده آسفالت است اما به دلیل مطالبات پیمانکار کار انجام نشده است.
زارعی با بیان اینکه در سیلاب کلوار راه‌های داخلی ضعیف و حتی دسترسی های اولیه را ندارد، ادامه داد: خوشبختانه از زمان آسفالت این جاده تعداد زیادی از مردم مهاجرت معکوس داشتند و این یعنی راه مقدمه توسعه اقتصادی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر هم حضور داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *