آخرین اخبار
اشتراک گذاری
28 April 2019
کد مطلب : 27410

شنیده‌ها حاکی از انتصاب یک قشقایی به عنوان بخشدار مرکزی دوگنبدان است؛”علیرضا پناهپوری” که از کارمندان باسابقه شهرداری دوگنبدان است، به زودی جانشین فرج‌الله استلاحی بخشدار کنونی گچساران خواهد شدکه گفته می‌شود حکم‌ بخشداری علیرضا پناهپوری توسط وزارت کشور تایید شده و به زودی به وی ابلاغ می‌شود.

 

برخی ها این انتصاب را از سوی “غلامرضا تاجگردون” برای جلب رضایت قشقایی های گچساران می دانند،هرچند باید گفت که ترک زبانان گچساران در انتخابات مجلس دهم حمایت چشمگیری از نمانده فعلی گچساران نشان دادند و اکنون در آستانه انتخابات مجلس یازدهم ادامه رویکرد انتخابات دوره قبل از سوی قشقایی ها احساس می شود.

در این مدت انتقادات زیادی نسبت به این موضوع وجود داشت که چرا با وجود حمایت حداکثر قشقایی های گچساران از غلامرضا تاجگردون در انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی، در حالی که یکی نامزد از ایل قشقایی وجود داشت؛ اما خبری از حضور این افراد در مناصب مهم مدیریتی شهرستان نبود و اکنون در سال منتهی به انتخابات بخشدار گچساران را از این گروه انتخاب می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

One response to “پست های آبکی به قشقایی ها رسید/ردپای انتصاب انتخاباتی بخشدار گچساران”

  1. خامی says:

    مدیریت باید بر اساس شایسته سالاری باشه . خواهشن بر طبل قومیت نکوبید . مگه رئیس دانشگاه فرهنگیان استان که قشقایی است آبکی است

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *