آخرین اخبار

استادیوم تختی یاسوج در حد بازی نفت و زاگرس نیست/در خواست تغییر محل برگزاری دربی استانی

سرمربی تیم نفت گچساران با اشاره به وضعیت بد زمین تختی یاسوج، گفت: استادیوم تختی یاسوج شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات فوتبال ندارد.

اشتراک گذاری
07 November 2016
کد مطلب : 2727

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به وضعیت بد زمین تختی یاسوج، گفت: استادیوم تختی یاسوج شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات فوتبال ندارد.
داریوش‌یزدی اظهار کرد: بازی با زاگرس یاسوج یک بازی درون استانی است.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران بیان کرد: این بازی با دیگر بازی‌ها هیچ تفاوتی ندارد و ۳ امتیازی بوده که هر تیمی بتواند نمایش بهتری را به اجرا بگذارد و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند پیروز این بازی خواهد بود.
یزدی با اشاره به بازدید از استادیوم تختی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمین یاسوج اصلا برای بازی مساعد نیست و وضعیت کنونی نشان از آن دارد که این ورزشگاه شرایط مسابقات کشوری را ندارد.


وی ادامه داد: امیدواریم مسؤولان استانی و باشگاه زاگرس یاسوج تمهیداتی را در نظر بگیرند که مسابقات را به استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج انتقال دهند تا بتوانیم در آن زمین مسابقه را برگزار کنیم.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تصریح کرد: استادیوم جدید یاسوج قابلیت مسابقات کشوری را دارد و اگر این اتفاق بیفتد قطعا برای فوتبال یاسوج بهتر خواهد بود.
یزدی بیان کرد: با توجه به شناختی که نسبت به چند بازیکن زاگرس یاسوج داریم آن‌ها فوتبال خوبی خواهند داشت ولی بازی در زمین ورزشگاه تختی برای بازیکنان تیم زاگرس یاسوج هم است.
وی ابراز داشت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و این بازی در استادیومی که وضعیت نسبتا بهتری دارد برگزار شود.
سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص وضعیت تیم نفت گچساران گفت: وضعیت و شرایط تیم نفت گچساران خوب است و بازی‌هایی که پشت سر گذاشته تاکنون ۱۴ امتیاز گرفته است که به لحاظ امتیازی شرایط خوبی داریم.
یزدی خاطرنشان کرد: راه زیادی تا انتهای مسابقات مانده است و برای جمع کردن امتیاز هر بازی را با برنامه‌ریزی خاص دنبال خواهیم کرد و به دنبال ۳ امتیاز خواهیم بود.
وی گفت: هر بازی برای ما شرایط خاص خودش را دارد و به این نگاه نمی‌کنیم که حریف مقابل در کجای جدول قرار گرفته است و با این دید به بازی‌ها نگاه نمی‌کنیم که بگوییم ۳ امتیاز آماده از تیم پایین جدول برای خودمان اندوخته داریم چرا که در لیگ دو چنین فکری اصلا وجود ندارد که به جایگاه تیم‌ها نگاه کرد.
یزدی افزود: امیدواریم در ادامه کار تیم نفت روندی را که شروع کرده ادامه دهد.
سرمربی نفت گچساران یاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آور شد: خوشبختانه مصدومان ما برگشتند و وضعیت خوبی دارند که تنها هادی زرین‌ساعد مصدوم تیم بوده که فکر می‌کنم تا سه هفته دیگر به تیم برگردد.
وی عنوان کرد: امیدوارم آرمان ‌فرهمندیان مانند بازی قبل بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در این مسابقه خوب باشد.
یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران در ادامه با بیان خاطراتی از مرحوم پورحیدری گفت: مرحوم پورحیدری انسانی متعهد و با اخلاق بود که قطعا از دست دادن وی ضایعه بزرگی برای ورزش کشور است.
وی در ادامه افزود: مرحوم پورحیدری مربی خوبی برای من بود و از وی درس‌های زیادی آموختم و رابطه من با وی هیچگاه قطع نشد.
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که چرا نسل جدید فوتبالی ما بیشتر به سمت حاشیه سوق داده می‌شوند و کمتر از بزرگان با اخلاق فوتبال کشور الگو برداری می‌کنند،خاطرنشان کرد: قبلا به این اندازه پول وارد فوتبال نشده بود اما توانستیم چیزهای بهتری بدست آوریم که نمونه آن پرورش یافتن شخصیت‌های بزرگی همچون مرحوم پورحیدری بود. /فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *