آخرین اخبار

خواستم مدارک ادعاهایش را نشان دهد+تصویر

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در ادامه پاسخ خود اینگونه روایت کرده است که: ایشان دو موضوع در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفتند که از ایشان و رئیس مجلس درخواست کردم مدارک را نشان دهد.

اشتراک گذاری
07 November 2016
کد مطلب : 2724
هفته گذشته در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه های ترمیمی هیئت دولت ، گزارشی از برخورد تند و جنجالی تاجگردون در مقابل سید حسین نقوی منتشر شد که برای برخی از دنبال کنندگان مواضع نمایندگان ، اینگونه برخورد تاجگردون باعث تعجب بود چرا که این نماینده مجلس معمولا در برخوردها و حتی مناظرات به خوبی بر رفتار خود کنترل داشته و سعی داشته کمترین تنش و حاشیه ها را بوجود آورد که تا به حال هم به نظر موفق بوده است.
حال تاجگردون در خصوص اتفاقات روز رای اعتماد ، اینگونه برخوردها را طبیعی دانسته و علت اینکار خود را صحبت های نقوی عنوان کرد که به نظر وی ادعاهایش در مورد وزیر آموزش و پرورش کذب بوده است.
غلامرضا تاج گردون در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در گچساران که چرا در روز رای اعتماد وزرای پیشنهادی با آقای نقوی حسینی درگیر شدید؟ بصورت مکتوب پاسخ داد: سلام، درگیر نشدیم و یک کار معمولی بود و در مجلس عرف است.نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در ادامه پاسخ خود اینگونه روایت کرده است که: ایشان دو موضوع در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفتند که از ایشان و رئیس مجلس درخواست کردم مدارک را نشان دهد.تاج گردون ادامه داده است: یکی گفت که ایشان در سال ۸۸ زندان رفتند که صحت نداشت و مدرکی ندادند و گفت ایشان( وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش) در مجلس ششم شورای اسلامی عضو فراکسیون جبهه مشارکت بود که اصلا ایشان نماینده نبودند که بخواهد عضو فراکسیون باشد.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم آبان‌ماه ۹۵ یعنی در روز رای گیری وزرای پیشنهادی دولت یازدهم از ریاست جمهور انتقادات فراوانی را مطرح کرد و مخالف وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز بود.

تاجگردون : دعوا نکردم خواستم مدارک ادعاهایش را نشان دهد+تصویر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *