آخرین اخبار

مروری براظهارات نامتعارف تاجگردون در بلادیان/ شوی انتخاباتی یا تسویه حساب شخصی؟!

آقای تاجگردون رقص و شادی برای جوانان بیکار شهرم که جیبشان خالی است کار نمی شود قبلا هم این جوانان به امید شادی اعتماد کرده بودند ،اما انتظار داشتیم نماینده شهرمان بیشتر دغدغه های اصلی جوانان شهر را بازگو می کردند از کارگران سد چمشیری که ۱۴ ماه حقوق دریافت نکرده اند!؟.

اشتراک گذاری
02 March 2019
کد مطلب : 26217

کمیل قاسمی

“یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اسْتَجیبُوا لِلَّهِ وَ لِلرَّسُولِ إِذا دَعاکُمْ لِما یُحْییکُمْ وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ وَ أَنَّهُ إِلَیْهِ تُحْشَرُونَ”(آیه ۲۴ سوره انفال)

ای کسانی که ایمان آورده اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامی که شما را به سوی چیزی می خواند که شما را حیات می بخشد! و بدانید خداوند میان انسان و قلب او حایل می شود ، و همه شما ( در قیامت ) نزد او گردآوری می شوید!

افتتاح طرح زیباسازی خیابان شهید بلادیان ببش از آنکه یک افتتاح باشد بیشتر شبیه یک شو انتخاباتی بود. در شبی که به بهانه افتتاح، جشن سالگرد پیروزی انتخاباتی گرفته می شود و حرف هایی نیز زده می شود که جالب و قابل تامل است البته ما انتظار داشتیم نماینده شهرمان بیشتر دغدغه های اصلی جوانان شهر را بازگو می کردند از کارگران سد چمشیر که ۱۴ ماه حقوق خود را دریافت نکردند، از کارگران کارخانه قطعات ماشین سازی پارس که مدتی است بیکار شده اند و این کارخانه تعطیل شده است، از جوانان بیکار شهرمان، از بی عدالتی ها(وام های با سود ۴ درصد و شغل و پیمانکاری ها برای عده خاصی) که در شهرستان خودنمایی می کند وبرهمگان هم آشکار و غیرقابل انکار است و موارد مهم دیگر نیز گفته می شد که اما متاسفانه فقط حرف هایی زده شد که در جهت اهداف انتخاباتی و تسویه حساب شخصی با رقیبان سیاسی بود.

در شب افتتاح گفته شد که برای طرح خیابان شهید بلادیان یک ریال هم از بودجه شهرستان استفاده نشده است و کل بودجه از تهران آمده است؟حال واقعا جای سوال است شما که این قدرت و توان را دارید آیا نمی توانستید برای کارگران حقوق نگرفته سد چمشیر که یک طرح ملی است نیزچنین کاری کنید؟.

شاید اولویت با طرح های دیگر بوده. راستی آقای تاجگردون واقعا برایمان سوال است که چرا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام یک بار هم  این مسئله ذکر و توجه نشد و یا اصلا خود شما چرا جلسه ای در این خصوص نگذاشتید؟ چرا در تهران برای حل این مسئله تلاشی نکردید و یا پشت تریبون مجلس نرفتید؟ جواب این کارگرانی که ۱۴ ماه حقوق نگرفته اند را چه کسی باید بدهد حتما این هم به شما مربوط نمی شود؟!.

در این شب قرار بود مردم شهرم شاد باشند!!! ولی بسیاری از مردم فقط از دور یک شادی کاذب و برنامه ریزی شده را دیدند البته قبلا هم نیز قول شادی داده شده بود و برنامه های اینچنینی نیز گرفته شده بود که با ساز، آواز، رقص و… احساس شادی سمت مردم بیاید تا خود شادی، مردم نیز این حرف را شنیده بودند که گفته شد ما با روحانی تا جهنم می رویم ولی خوب فکر نمی کردند به این زودی این حرف عملی شود.

آقای تاجگردون رقص و شادی برای جوانان بیکار شهرم که جیبشان خالی است که کار و شغل نمی شود قبلا هم این جوانان به امید شادی اعتماد کرده بودند ولی…

در عرایضتان گفته بودید پیر بازی های سیاسی هستید!!! اتفاقا ما هم این حرف را قبول داریم و خیلی وقت است که این مطلب را می گوییم چون بسیاری از کارهایتان نمایانگر این موضوع است. استیضاح بعضی از وزیران دولت، سخنرانی در مجلس در مواقعی که احساسات مردم درگیر آن موضوع است، شرکت نکردن در جلسه استیضاح بعضی از وزیران دولت به بهانه های افتتاح طرح ها، گرفتن عکس هایی با شخصیت های امنیتی، مذهبی، سیاسی  و فرهنگی؛

آقای تاجگردون!البته شما دیگه آخر سیاست هستید چون از استعداد  دانش آموزان هم خوب استفاده می کنید و یاد این ضرب المثل می افتیم: این گرگ سالهاست که با گله آشناست.آقای تاجگردون لازم می دانم این جمله ای که در نطق سخنرانی تان گفته بودید دوباره برای تاکید بیشتر بگویم: این مردم را یک چیز راضی می کند خدمت و نگاه خدایی.

 همچنین این نکته را که در صفحه شخصی خود ( اینستاگرام) عکس هایی از جشن افتتاح خیابان شهید بلادیان گذاشتید ولی در توضیحات فراموش کردید که کلمه شهید را برای خیابان شهید بلادیان(خیابان بلادیان) استفاده کنید؟؟؟.

و در آخر شما را به خواندن این بیت شعر دعوت می کنم

جهان را چون رباطی با دو در دان

کزین در چون درآیی بگذری زان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *