آخرین اخبار
اشتراک گذاری
25 December 2018
کد مطلب : 24424

در آستانه چهلمین سال گشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

،بااذعان اندیشمندان، مورخین، انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد قرن بیستم نام گرفت.انقلابی که تمام مرزهای فرهنگی را در نوردید و در حقیقت رستاخیزی بود در بیداری ملتهای جهان،نظام اسلامی به رهبری خمینی کبیر مایه حیرت شرق و غرب و بنیانهای استکباری را لرزاند.یاد میکنم ازامام وشهیدانی که با نثارجان خود حافظ حدود الهی بودند وعزت وآزادگی را پایدار نمودند.جوانان،خوبان و دلسوزان نکاتی را در چند محور کوتاه انشاء میکنم شاید موثر واقع شود.

محوراول:

قدرشناسی همراه با تذکر: درکشور وبه طبع آن در استان ما حلقه مدیریت اجرای بسته وچرخشی،مدیریت احزاب و گروهای سیاسی( اصولگرا -اصلاح طلب) موجبات نگرانی وناامیدی جوانان و تحصیل کردگان گردید.استان کهگیلویه و بویراحمد در سه حوزه جغرافیای مستقل شاهد رخدادهای،اجتماعی،
سیاسی،اقتصادی، فرهنگی در چهل سال گذشته بود احزاب و سیاسیون بیشترین اثر را در تحولات این استان داشتندبا همه چالشهای که بعضا مانع توسعه استان گردید تلاشهایی زیادی در امر خدمتگذاری و آبادانی استان اتفاق افتاد. ملت ایران و مردم استان دست تک،تک همه فعالان مدیریتی و سیاسی، مذهبی را می‌فشارد و زحمات آنها را ارج و تقدیر میکنند..امیدواریم به همراه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بازنشستگی سیاسیون خسته در همه عرصه ها،توسط ملت جشن گرفته شود وسال گشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی سال انتقال قدرت از نسلی خسته به جوانان و تحصیل کردگان. وفعالان، تربیت شده خودشان باشد.چرا که تن و روح انها خسته شد و با توجه به اینکه روح سالم در بدن سالم است، ممکن سیاسیون خسته نتوانند اثر گذار باشند وادامه فعالیت انهاموجب اشتباهاتی گردد که آجر و پاداش چهل ساله انها ضایع گردد.پیران خسته به جهت تجربه گران سنگی که دارند میتوانند مشاوران خوبی باشنداما نمیتوانند مدیر موفقی باشند.

فلذا آنها به اقتضایی سنشان نیاز به استراحت دارند. و باید به گشت وگذار،سفر خارج، و به فرموده قرآن: سیرو فی الارض و.. به تفریحات سالم بپردازند.

توصیه میشودکه بخش عمده فعالیتهاو مسولیتهای خود را به نسل جوان واگذار کنند. فعالان سیاسی در همه قوای سه گانه، حتی نهادهای مذهبی و دینی مثل امامت جمعه ها و… کنار بکشند.به تربیت یافته گان خود اعتماد وبه آنها افتخار کنند و مردانه در همایشهای رسمی جرات و جسارت به خرج دهند دست نسل جوان را بالا ببرندو از مردم و دوستان خود به قیام و قعود در حق آنها توصیه نمایند همان کاری که رسول خدا در غدیر انجام داد.ابلاغ غدیر تنها نزدیک بودن مرگ پیامبر( ص) نبود،بلکه رسم واگذاری قدرت را هم متذکر شدند!!اگرسیاسیون نمیتوانند این رسالت را انجام دهند و یا توجیه میکنند تازنده ایم رزمنده ایم و در پی تکلیفمداری هستند،بدانند این
حیلت دنیا وابستگی به احترام اجتماعی و قدرت است!!اگر واقعا به آن اطمینان رسیدند که نسل جوان و تربیت شادگان انقلاب اسلامی توان اداره امور را ندارند!!باید اقرارواعتراف به شکست خود کنند واز خدا و امام،شهیدان و ملت مظلوم ایران عذر خواهی کنند!! مگه میشود اسلامیت شعارشان باشد و مردم خود را باور نکنند!! چه دلیل دارد کس یا کسانی چهل سال،سی سال ، بیست سال وده سال و.. داوطلب مجلس،نماینده مجلس امام جمعه،مدیر اجرایی، فعال سیاسی، مدیریت احزاب، و….باشند ومحصول کار انها در تربیت نیروی انسانی نامعلوم باشد!! باید بترسند از اینکه اتهام راه و روسم ناصرالدین شاهی به آنها بزنند!

محور دوم:

ای جوانان، فرهیختگان ،دانشگاهیان،طلاب و…. بیدار شوید!! مطالبه گری کنید، مسولیت پذیر باشید،،در سایه اسلام و ولایت فقیه و حمایت مردم انقلابی به صحنه آید بار سنگین این نظام و مردم را به دوش گیرید. این امانت خمینی کبیر،و شهیدان را سکانداری کنید حق گرفتنی است!! نه دادنی!! منتظر نباشید که حلقه مدیریت بسته و چرخشی شما را صدا بزنند!! علی رغم تاکید موکد رهبر معظم انقلاب در اهمیت دادن به جوانان و…ولی هیچ نشانه ای که مسولین،سیاسیون،به این پیام اهمیت داده باشند وجود ندارد!! این خود گویایی سیگنالهای دیگری است که پیران خسته و دلبستگان قدرت و ثروت به این راحتی دل نمی کنند!!و با زبان بی زبانی فریاد میزنند که ما هنوز لیاقت جانشینی در نسل جوان را نمی بینیم! واحسرتا!!

محورسوم بشارت:

در آستانه پایان دهه چهارم و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم وعده الهی، انتطار رهبر انقلاب،خواست مردم نجیب ایران وجوانان تغییر خرد و کلان در مدیریت این کشور است باید رستاخیزی در همه امور مردم اتفاق و نتیجه ملموس وامید بخش باشد.تغییر غیر از براندازی است!!باید در مدیریت کشور در همه قوا پوست اندازی و جراحی عمیق انجام گیرد.قرار است تربیت یافتگان انقلابی،ولایی، مردمی، همراه مردم و هم سطح مردم آزموده شوند،این بار آنها باید در بوته آزمایش قرار گیرند. ودر جنگی نابرابر به مصاف حلقه بسته مدیریت چرخشی،
اشرافی گری،رانتخواری،اختلاس گران،وگروه های ملاءو مترف بروند و بر علیه کسانی که سیری ناپذیر دارند! بپا خیزندو وضعیت را بازسازی و گلوی مردم را از دست سیاسیون خسته و بیمار خارج کنند.در این مبارزه و انتقال قدرت باید سه وظیفه مهم انجام گیرد!

۱- اخراج مدیرانی که در حق مردم امانتداری نکردند!!

۲- محاکمه کسانی که به حقوق مردم تجاوز کردند!

۳-برخورد با مدیرانی که به بیت المال دست درازی کردند، اموال آنها شناسایی و در سریع ترین زمان ممکن به سزای اعمال خویش برسند.ملت شریف ایران به رشد فکری رسیدند و میدانند که صد درصد هزینه های که بر این نظام و مردم تحمیل گردید از عملکرد برخی خواص و سیاسیون خسته و قدرت طلب میباشد!!چنانچه در صدر اسلام
نقش منفی و دنیا طلبی خواص باعث سقوط دولت علوی و شهادت امام علی( ع) گردید.

فلذا برای نجات کشور،انقلاب و مردم از این وضعیت باید دهه پنجم انقلاب،دهه تغییر و انتقال قدرت باشد.بقاء نظام و بازگشت اعتماد عمومی مردم و در نهایت کسب رضایت الهی انجام این ماموریت مهم است.با حضور نسل جوان انقلابی و به مدد روح قدسی امام و شهیدان و بیداری ملت این اتفاق رقم میخورد انشاء الله

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۲ responses to “جشن بازنشستگی سیاسیون خسته”

  1. انقلاب مظلوم says:

    گو عزیزم حرفهایت شفاف نیست و در این وانفسای گرانی و جان دادن مردم از فقر و گرانی و تبعیض و احتکار و…. شما به جای اتحاد کامل با انقلابیون و اصولگرایان مشغول نوشتن و مردم هم مشغول زدن تو سر خودشون از پشیمانی و بدبختی و جوامان در نداشتن شغل و جهیزیه و ازدواج . … و رییس کمیسیون برنام مه هم استاندار تایین میکند مدیران کل را جایگزین میکند و تعداد صفر های سرمایه و ثروتش سه تا سه تا افزایش می یابد و تمام ارکان حکومت اسلامی و انقلابی را در استان تصاحب میکند و مدیرانش پس از استخدام فله ای و هاپولی بیت المال ارتقا می یابند و مردم عادی هم از گرسنگی و فقر و تبعیض و بیکاری یکی یکی و چند تا چندتا راهی آرامستان ها برای عزیمت به آن جهان میشوند به قول دکتر شریعتی چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. انقلاب مظلوم says:

    گو عزیزم حرفهایت شفاف نیست و در این وانفسای گرانی و جان دادن مردم از فقر و گرانی و تبعیض و احتکار و…. شما به جای اتحاد کامل با انقلابیون و اصولگرایان مشغول نوشتن و مردم هم مشغول زدن تو سر خودشون از پشیمانی و بدبختی و جوانان در نداشتن شغل و جهیزیه و ازدواج . … و رییس کمیسیون برنا مه هم استاندار تایین میکند مدیران کل را جایگزین میکند و تعداد صفر های سرمایه و ثروتش سه تا سه تا افزایش می یابد و تمام ارکان حکومت اسلامی و انقلابی را در استان تصاحب میکند و مدیرانش پس از استخدام فله ای و هاپولی بیت المال ارتقا می یابند و مردم عادی هم از گرسنگی و فقر و تبعیض و بیکاری یکی یکی و چند تا چندتا راهی آرامستان ها برای عزیمت به آن جهان میشوند به قول دکتر شریعتی چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *