آخرین اخبار
اشتراک گذاری
21 December 2018
کد مطلب : 24320

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علوی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم؛

بی شک پذیرش مسئولیت در جمهوری اسلامی جز به منظور خدمت رسانی به موقع، به ولی نعمتان انقلاب تعریف و فلسفه ی دیگری ندارد.
مردم و جوانان انقلابی و ولایتمدار شهرستان های کهگیلویه بزرگ بی صبرانه منتظر فرارسیدن دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی هستند.
نکند خدای ناکرده این انتظار جشن چهل سالگی انقلاب بر اثر تعلل و سهل انگاری اداره کل ورزش و جوانان در کام آنان تلخ شود.

جناب آقای علوی

به خوبی مستحضرید که در وضعیت نامساعد اعتباری کنونی با تلاش، رایزنی و زحمت بسیار و حسن توجه وزارت نفت، خارج از همه اعتبارات مصوب استانی و ملی، اعتبار احداث ۱۲ چمن مصنوعی برای شهرستان های ۴ گانه مصوب و تخصیص یافت.
مستحضرید که متأسفانه آغاز عملیات اجرایی آنها بعد از وقفه و مدت زمان طولانی و وعده های چندین باره جنابعالی، بالاخره آغاز گردید که مصوب شد تکمیل و بهره برداری از آنها در دهه مبارک فجر انقلاب به انجام برسد و این امر نیز به مردم و جوانان اعلام گردیده است.
اما با در نظر گرفتن شرایط زمانی و آب و هوایی و فرصت اندک باقیمانده تا دهه فجر و نبود عزم جدی و کافی از سوی آن اداره کل، افتتاح آن چمن ها در وعده ی مقرر، به سختی و تا حدودی ناممکن به نظر میرسد چرا که متأسفانه یکی از آنها هنوز به مناقصه نرفته است که این موضوع نگرانی را از این بابت تشدید می نماید.

موضوع قابل تأمل و مورد اعتراض اینجانب و مردم شریف منطقه ی چاروسا، فرسایشی شدن ورزشگاه شهر قلعه رئیسی است که در این مورد بسیار سخن گفته شده و از مصوبات متعددی در جلسات مختلف و با حضور جنابعالی بوده است.

آگاه باشید که در صورت عدم به بهره برداری رسیدن این چند پروژه در دهه فجر امسال، هیچ عذر و بهانه و توجیهی قابل پذیرش نیست و انتظار میرود جناب دکتر احمدی و معاونت امور عمرانی استانداری ضمن نظارت کافی و مستمر، در اولین فرصت جلسه ی فوق العاده ای به همین منظور تشکیل و اداره کل ورزش و جوانان استان را به اجرای سریع تر پروژه های مذکور ملزم نمایند تا ضمن عدم نیاز به پیگیری و طرح مسئله در وزارتخانه متبوع، در جشن پیروزی انقلاب شاهد بهره برداری و استفاده ورزشکاران و ورزش دوستان از این مجموعه های ورزشی باشیم ان شاءالله.

متذکر میشوم نظارت کافی در جهت کیفی سازی، بسیار مهم بوده و لازم است به صورت جدی در دستور کار باشد.
۹۷/۹/۲۹

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *