آخرین اخبار
اشتراک گذاری
15 December 2018
کد مطلب : 24062

امروز را می توان روز خوبی برای تاریخ استانمان نامید بود. خبر انتصاب دکتر خداد غریب پور از جوانان شایسته استان به عنوان معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت ، بی شک خوشحالی اکثریت قریب به اتفاق مردم این دیار را در پی داشته است . اما امری که عجیب به نظر می رسید تلاش سایت های خبری نزدیک به غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران وباشت می باشد که به نوعی سعی در القای این مساله داشتند که انتصاب را نتیجه تلاشها و رایزنیهای فراوان جناب تاجگردون بنامند !
ولی در عجب هستیم که چرا دیگر مردم استان اینجور حرفها را باور نمیکنند ، البته دلیل ساده آن هم در این سوال بزرگ و بدون پاسخ مانده تاکنون مردم استان کهگیلویه و بو یراحمد می باشد که میگویند چرا آقای تاجگردون در این هفت سال دوران نمایندگی مجلس شان زمینه پیشرفت فرزندان استان رافراهم نکردند ؟؟؟
در حالی که هنوز سه شنبه سیاه سه هفته پیش !! برای مردم رنگ تازگی دارد چرا که همه منتظر ابلاغ دکتر محسن دلاویز بودند ولی در لحظه آخر متاسفانه فردی دیگری معرفی و جایگزین ایشان شد ، هرچند که بعدها و با انتشار عکسی در سایت ایسنا که جناب تاجگردون و وزیر محترم نفت در کنار هم در روز مراسم یادبود مرحوم نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور حضور داشتند ، پشت پرده این مساله نهان شد که جناب تاجگردون مخالف حضور و تصدی دکتر دلاویز در سمت مدیریت عامل گاز ایران شدند و حتی مساله جالب تر در این خصوص نیز این می باشد که با توجه به انتشار این مساله در میان مردم هیچ گاه جناب تاجگردون تلاشی در جهت شفاف سازی و اقناع افکار عمومی و حتی دلجویی ننمودند ، امری که خود شائبه های بیشتری در پی داشت و همان ذهنیت منفی به وجود آمده را تقویت می نمود !!
حال نیز همگان میدانند و آگاه هستند که دکتر غریب پور نیروی منتسب به سیدصفدر حسینی و سیدباقر موسوی و سیدکامل تقوی می باشد حال که آقای تاجگردون دوست دارد بگوید این من هستم که فرزندان این استان را ارتقا میدهم از ایشان می خواهیم با توجه به اینکه بیست وزارت خانه دیگر هم وجود دارد که همگی با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته نیاز به جایگزینی نیروهای جوان در بدنه وزارتخانه ها هستند ، پس بسم الله !! حال که این استان دارای افراد نخبه فراوانی نظیر دلاویزها ، غریب پورهای بیشماری می باشد امیدواریم که از فردا سایت های خبری منتسب به تاجگردون خبرهای مربوط به انتصاب جوانان شایسته این دیار محروم را که خود جناب تاجگردون در واقع درآن نقش داشته باشد را منتشر نمایند و موجی از خوشحالی را در میان مردم استان رقم زنند نه اینکه فردا روزی دوباره ناچار شویم این مساله را تبیین نماییم که نقش امثال سیدباقر موسوی در خبر انتصاب آقای غریب پور چه بوده است … !!!
( هر چند که معتقدیم مردم خود بهترین قضاوت کنندگان هستند )

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۴ responses to “تاجگردون و رشد نیروهای استان/این گوی و این میدان”

  1. قتیلل العبرات says:

    بدجور میسوزی از تاجگردون که ایقد بدشو میگی!

  2. مخاطب says:

    خدادادغریب پور همان نیروی جوانی بود که در عنفوان جوانی فرماندارشد و رشد و نمو ایشان در جناح اصلاح طلب منتسب به سیدباقر و اصحاب هم فکر ایشان هست ،بطوری که سایه تاجگردون را سیدباقر ، غریب پور ،ماندنی پور ، مردانی ،قوام فروزان باتیر می زنند لطفا اصلا تاجگردون چشم اینکه کسی رشد کنه را هم نداره تا برسه به اینکه بخواد از کسی حمایت بکنه

  3. کهگیلویه says:

    غریب پور در سمت قبلی که رئیس شرکت های سرمایه گذاری بانک ملی بود چه خدمتی به مردم استان کرده که بخاد اینجا انجام بده ! فقط سوراخ و سمبه های پول دار وزارتخانه ها را بلدند و میرن اونجا …..
    خوب است بدونید بانک ملی ۳۷ شرکت سرمایه گذاری و هلدینگ دارد و دریغ از یک استخدام قانونی دز این مجموعه ها ( این شرکت های تولید پول فقط برای از ما بهترونه)

  4. باوی says:

    تاجگردون از دایره فامیلش بیرون نمیره نه باوی نه بویراحمد نه سرحد نه گرمسیر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *