آخرین اخبار
اشتراک گذاری
05 November 2018
کد مطلب : 22286

به دعوت از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان جلسه‌ای با محوریت استکبار ستیزی برگزار شد و مطالبی از این جلسه در یک پایگاه خبری منتشر شد که این سایت خبری دقیق بودن مطالب آن را تایید و یا رد نمی‌کند.
در این جلسه که دکتر هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا به عنوان سخنران دعوت شده بود و به بیان استکبار و استکبار ستیزی و چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» پرداخت که اواسط برنامه جلسه به حاشیه کشیده شد.
در ادامه این برنامه که دانشجویان سوالات خود را به صورت کتبی مطرح می کردند، یکی از دانشجویان سووالی از دکتر هدایتخواه پرسید که نظر شما در مورد تاجگردون چیست؟ آیا انقلابی است یا نه؟
هدایتخواه در جواب این سوال گفت: تاجگردون چندین سال است رئیس برنامه و بودجه مجلس است و برای وضع موجود مقصر هستند و خیلی از اقدامات ایشان در این مسوولیت انقلابی نیست و حتی در دولت اصلاحات که معاونت برنامه بودجه را برعهده داشت سند آمریکایی و غیر انقلابی در برنامه پنجم توسعه امضا کرد.
دبیر انجمن اسلامی نیز که اجازه سخنرانی به وی داده نشد در میان جمعیت به این اظهارات هدایتخواه واکنش نشان داد و گفت: جناب آقای هدایتخواه شمایید که با سوء استفاده از آستان قدس رضوی برای انتخابات ۹۸ فعالیت می‌کنید و اگر اخلاص در عمل دارید در انتخابات مجلس آتی حضور پیدا نکنید. و تاجگردون محبوب است و محبوبیت ایشان نشان رضایت مردم از او دارد.
هدایتخواه در جواب این دانشجو پاسخ داد و گفت: یزید هم محبوبیت داشت و نمی‌توان محبوبیت افراد را نشانه رضایت مردم و انقلابی بودن آنها ربط داد. بلکه عمل افراد باید مدنظر باشد.
در این جلسه هدایتخواه نیز بعضی از اقدامات دولت و مسوولان ارشد و اعضای دولت را غیر انقلابی خطاب کرد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *