آخرین اخبار

برنامه قضاوت داوران استان در لیگ برتر

رئیس هیأت فوتبال استان اظهار داشت : در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان شایسته فوتبال استان ما حضور خواهند داشت. وی با بیان این که داوران هم استانی در لیگ برتر فوتبال کشور در یک دهه اخیر قضاوت‌های بسیار خوبی داشته‌اند، افزود: تقریبا در فصل‌های لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان شایسته داوری […]

اشتراک گذاری
19 October 2016
کد مطلب : 2176

رئیس هیأت فوتبال استان اظهار داشت : در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان شایسته فوتبال استان ما حضور خواهند داشت.

وی با بیان این که داوران هم استانی در لیگ برتر فوتبال کشور در یک دهه اخیر قضاوت‌های بسیار خوبی داشته‌اند، افزود: تقریبا در فصل‌های لیگ برتر فوتبال کشور نمایندگان شایسته داوری استان ما حضور چشمگیری داشته‌اند.

این مسؤول افزود: داوران هم استانی به دلیل دانش بالای داوری و همچنین آمادگی بالای بدنی همواره در لیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدارهای مهم بوده‌اند.

 

 

وی گقت: نسل کنونی داوری فوتبال ما یکی از بهترین نسل‌های داوری به شمار می‌رود که توانسته است خود را به داوری فوتبال کشور بقبولاند و توجه مسؤولان داوری فدراسیون را به دلیل موفقیت‌ها به خود جلب کند.

موسوی افزود: محمد راهی یکی از داوران خوب فوتبال استان ما در هفته نهم این رقابت‌ها یکی از داوران دیدار سپاهان اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد است که این دیدار در روز جمعه ۳۰ مهرماه جاری در اصفهان و در ورزشگاه فولادشهر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

 

 

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین روح‌الله شریفی داور خوب هم استانی در روز پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه امسال در ورزشگاه غدیر اهواز دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان را به عنوان یکی از داوران این میدان قضاوت خواهد کرد.

موسوی همچنین به حضور خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی فوتبال ایران به عنوان ناظر داوری پدیده خراسان و پیکان تهران در روز جمعه ۳۰ مهرماه در ورزشگاه ثامن مشهد و از ساعت ۱۵ خبر داد.

 

 

وی گفت: به غیر از این، خداداد افشاریان فردا چهارشنبه ناظر داوری تیم‌های کیمیا فرایند تهران و زاگرس یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در شهر یاسوج است.

این مسؤول افزود: : در لیگ برتر فوتبال نیز در هفته ششم این رقابت‌ها نماینده شایسته هم استانی ما هادی صفایی دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساوه را قضاوت خواهد کرد.(فارس)

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *