آخرین اخبار
اشتراک گذاری
27 August 2018
کد مطلب : 20136

روابط عمومی شهرداری یاسوج با انتشار بیانیه ای در خصوص تحویل اشتباه یک جسد آن را جابجایی تنها یک جسد خواند و علت این اشتباه را بستگان جسد دانست که بدون کنترل جسد را تحویل گرفته بودند

روز گذشته خبری در رسانه های استان منتشر شد که شهرداری یاسوج جسدی را به اشتباه تحویل داده است که روابط عمومی شهرداری یاسوج نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن تایید اصل ماجرا گناه این اشتباه را بر گردن بستگان جسد انداخت.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در پورتال خبری این سازمان درخصوص خبر تحویل اشتباه یک جسد نوشت:

عصر روز یکشنبه مورخه ۴ /۶ /۱۳۹۷ از دو جسد متوفی خانم در سردخانه آرمستان شرف آباد یاسوج، یکی از اجساد به خانواده متوفی جهت تشییع و تدفین تحویل گردید.

از آنجا که خانواده متوفی در خارج از شهر یاسوج و در یکی از مناطق دور از دسترس مرکز استان ساکن بودند، خانمی همراه آنها نبود تا بتواند جسد مربوطه را کنترل و شناسایی کند و لذا بستگان وی بدون کنترل های معمول و لازم، نسبت به تحویل و حمل جسد اقدام کردند.

پس از مراجعه خانواده دیگر خانم متوفی که جسد وی در سردخانه بود و پی بردن به این موضوع با اقدام سریع نیروهای شهرداری یاسوج، جسد مرحومه از میانه راه به یاسوج عودت شد.

لازم به ذکر است در این ماجرا فقط یک جسد جابجا شده بود و ادعای برخی رسانه ها مبنی بر تحویل اشتباهی چند جسد و هرگونه خبر دیگری در این خصوص کذب محض است و به هیچ وجه صحت ندارد.

از همین رو شهرداری یاسوج با تاکید بر دقت بیشتر، ضمن برخورد با عوامل سازمان آرمستان که در این ماجرا قصور داشته اند، از خانواده های داغدار عذرخواهی می نماید.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یاسوج

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *