آخرین اخبار
اشتراک گذاری
27 August 2018
کد مطلب : 20129

قرارگاه مطالبه گری تخصصی «احمدی روشن» بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ی را خطاب به مدیرکل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد صادر کردند که یک نسخه از آن در اختیار این سایت خبری قرار گرفت. این بیانیه‌ی به شرح زیر است

مدیرکل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای مزارعی 
سلام علیکم
 پیرو  جلسه  هفته قبل  جمعی از  دانشجویان استان با  جنابعالی پیرامون پی گیری مطالبات عمومی و موضوعات تخصصی  مردم در استان  که بخشی از آن از رسانه‌ها منتشر شد، موارد زیر به عنوان مکمل به استحضار می‌رسد
۱- جای دارد به نمایندگی از جامعه دانشجویی ازمتانت، صبر، شجاعت، صراحت و شفافیت بیان شما تقدیر و تشکر لازم را به عمل آوریم، قطعاً مردم قدر دان و دعاگوی مدیران انقلابی خواهند بود.
۲- جناب آقای مزارعی نیک مستحضرید که مردم ما در خصوص مفسدین اقتصادی، رانت خواران، محتکرین و مدیران طایفه‌ای که در استخدام‌های فله‌ای و … نقش داشتند به ستوه آمده‌اند و حتی در برخی موارد سبب سلب اعتماد از دستگاه‌های نظارتی و بالطبع در سطح کلان از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.
۳- مبارزه با گرانی، چند نرخی، گران فروشی و احتکار در شهرهای استان خصوصاً شهر یاسوج تاکنون برای آحاد مردم ملموس و محسوس نبوده است، که حکایت از عملکرد ضعیف یا عدم اطلاع رسانی عملکردها در نهادها و ادارات مربوطه در حوزه‌های نظارت، تعزیرات و … دارد، که لازم است تا تاثیرگذاری ملموس در کف جامعه پیگیری شود
۴- از آنجا که دستگاه قضایی و شخص جنابعالی در مبارزه با زمین خواری، واگذاری غیرقانونی مناطق تفریحی و گردشگری و رانت خواری‌های برخی مدیران در یاسوج و سی سخت اقدامات ویژه‌ای انجام داده‌اید، لازم به اطلاع رسانی عمومی برای جلب اعتماد مردم به جدیت دستگاه قضایی در این خصوص و ناامن کردن فضا برای رانت خواران و رانت خواهان  است.
۵- در ادامه اقدامات جهادی و انقلابی دستگاه قضایی، دادستان‌ها و قضات شجاع، پیگیری تا صدور حکم در خصوص وجود دستگاه‌های شن و ماسه در رودخانه بشار، مسئولینی که اقدام به زمین خواری کردند و باغ شهرهایی که تخریب شده و یا خواهد شد، آتش سوزی‌های تعمدی، خصوصاً در اطراف شهر لنده، همچنان، مقاومت و جدیت دستگاه قضایی را می‌طلبد.
۷-اخیراً در موضوع شهردار گچساران، بدون هیچ گونه ذهنیت و یا شناختی، نوعی بدعت و بی توجهی به قانون و رای مردم متصور است، که امید است با درایت همه مسئولین مربوطه و النهایه ورود دستگاه قضایی، طبق موازبن قانونی اقدام شود.
لازم به ذکر است که رهبری معظم در دیدار اخیر با دستگاه قضایی خواهان این مسئله بودند که این نهاد نظارتی فعالیتهای خود را رسانه‌ای کند تا اعتماد عمومی و آرامش روانی به جامعه برگردد
در پایان ضمن اعلام اشراف کامل جریان دانشجویی بر مفتوح بودن پرونده‌های مدیرانی که جایگاه خود را دستاویز منافع شخصی و گروهی خاصه در استخدام‌های فامیلی و فله‌ای کردند، خواهانیم تا حد ممکن نسبت به اعلام اسامی مدیرانی که حکم قطعی آنها صادر شده است، اقدام نمائید تا مردم به جدیت برخورد دستگاه‌های نظارتی و به ویژه دستگاه قضا واقف شوند.
بیان صریح قرآن کریم:
((ویل للمطففین الذین اذا اکتالوعلی الناس یستوفون و اذا کالو هم او وزنو هم یخسرون الا یظن اولئک انهم مبعوثون. لیوم عظیم. یوم یقوم الناس لرب العالمین.))
وای به حال کم فروشان، آنان که وقتی چیزی را با پیمانه یا وزن از مردم تحویل می‌گیرند کاملاً حق خود را استیفاء می‌کنند. ولی وقتی چیزی را تحویل مردم می‌دهند در پیمانه و وزن کمتر می‌دهند. آیا آنها عقیده ندارند که بعد از مرگ زنده خواهند شد و به روز بزرگ رستاخیز ایمان ندارند. روزی که تمام مردم در پیشگاه خداوند برای تعیین سرنوشت خود می‌ایستند.
 
با تشکر                           
 قرارگاه مطالبه گری تخصصی احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *