آخرین اخبار

کتاب دو دوره جایزه ملی سقلاتون گچساران چاپ شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:کتاب های دوره های اول و دوم جایزه ملی سقلاتون گچساران توسط انتشارات نودا به چاپ رسید.

اشتراک گذاری
19 August 2018
کد مطلب : 19947

 

به گزارش روابط عمومی جایزه ملی سقلاتون گچساران ، امیرحسین نوروزی بیان کرد:محتوای این دو کتاب مجموعه ای از آثار برگزیده نویسندگان دو دوره جایزه ملی سقلاتون گچساران بوده که توسط مرتضی خلیلی گردآوری و به چاپ رسیده است.

نوروزی هدف ازچاپ این کتاب را حفظ  و ماندگاری این آثار یاد کرد و افزود: این کتاب ها موجب می شود تا نویسندگانی که در این دو دوره از جایزه ملی آثار برجسته ای از خود به جای گذاشته اند حفظ و در معرض استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت:در این کتابها آثاری از انوشه مرادی،عباس باباعلی،سعید تورک، حسین فعله­گری، میثم فرهمندیان، حجت مهرعلی­زاده مجتبی شول افشارزاده،ناصر صبحی،امین روات زاده ،میرغلامرضا شریعتی راد وفرشاد موسی زاده که در دو دوره ازجایزه ملی سقلاتون نفرات اول تا سوم شده اند به چاپ رسیده است.

نوروزی بیان داشت :هر دو جلد کتاب توسط انتشارات نودا و با قیمت های ۷ و ۸ هزارتومان در اختیار علاقه مندان به ادبیات قرار گرفته است.

 

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *