آخرین اخبار

واکنش تند زارعی به سخنان تاجگردون

زارعی گفت : تاجگردون بدنبال ایجاد حاشیه در بویراحمد است

اشتراک گذاری
26 July 2018
کد مطلب : 19119

نماینده مردم بویراحمد نسبت به سخنان غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت واکنش نشان داد .

زارعی با رد ادعاهای تاجگردون، گفت: تمام مجوزهای پتروشیمی بویراحمد در وزارت نفت، در سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، در سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد و دارایی و در بانک رفاه، تنها و تنها با پیگیری بنده و با حضور مجری طرح انجام گرفته است.

نماینده بویراحمد بیان کرد: ما این وظیفه را داشتیم در حوزه طرح های بزرگ صنعتی با توجه به ظرفیت تامین گازی که داریم این کار را انجام دهیم.

وی گفت: برخی دوستان به دلایلی که علاقه مند نیستند این نوع طرح های بزرگ در شهرستان بویراحمد اجرا شود و زمینه تحول را فراهم کند، آنها یا سعی می کنند این اقدامات بزرگ را به نام خود تمام کنند و یا اینکه در پشت پرده آن را زیر سوال ببرند، که هر دوی این اقدامات شایسته و اخلاقی نیست.

زارعی گفت: ایشان اصلا حق ندارد در مورد پروژه های بویراحمد اظهار نظر کند، مگر دیگران در مورد پروژه های گچساران اظهار نظر و مداخله می کنند؟

نماینده بویراحمد خاطر نشان کرد: چرا ایشان برای بر هم زدن آرامش منطقه هر روز یک حاشیه ایجاد می کند؟

به گزارش ١٩ آبان تاجگردون در سخنانی در بین دانشجویان در یاسوج گفته بود :من مجوز خوراک پتروشیمی سقاوه را گرفتم و اگر من نمی‌گفتم آن موقع دوستان بویراحمدیمان می‌گفتند شما برای حوزه انتخابیه زور نمی‌زنید.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۹ responses to “واکنش تند زارعی به سخنان تاجگردون”

  1. Anonymous says:

    پتروشیمی بویراحمد در صورت اجرا خیانت ابدی در حق این مردم هست و خواهد بوود حالا هرکسی بانی صدور مجوزبرای این طرح باشد چه مسئولین استانی چه نماینده محترم

  2. دلسوز says:

    ۱۵ میلیون متر مکعب آب از رودخانه بشار برداشت بشه برای پتروشیمی . بعد هنوز هیچ نشده میگن مردم و روستاهای اطراف از کشت برنج و کشاورزی دست بکشن چون آب نداریم و با کمبود آب مواجه هستیم..

    اگر اب نداریم . چرا باید با ایجاد پتروشیمی به این خیانت بزرگ دست بزنیم.

    لطفا بی تفاوت نباشید

  3. علی says:

    ایجاد صنعت پتروشیمی در منطقه توریستی سقاوه واقعا از اتفاقات تلخ این استان هست که متاسفانه در هیاهوی ظاهر فریب اشتغال زایی توسط مسئولین مخفی شده
    صنعت پتروشیمی ناپایدارترین صنعت برای مردم بشمار میاد باتوجه به وصعت هزینه ساخت و تمام هزینه های زیست محیطی و ابی که داره تقریبا تمام سود اون در جیب سرمایه گذار و دولت میره
    الودگیش نصیب مردم میشه

  4. گچساران says:

    مهم ترین کار و هنر تاجگردون اینه که کارهای دیگران را به نام خودش بزنه.

  5. حسن says:

    آقای زارعی ناراحت نباشید دست ایشون برا همه رو شده. فقط و فقط شعار توخالی

  6. نبوی says:

    آقای تاجگردون اظهارنظربکنه یانکنه به هرحال جزمسئولین استانی است،
    جناب آقای زارعی واین ازشئونات اخلاقی یه نمایتده نیست که اینطورجواب بدهند،
    اصلا میخوام پتروشیمی بویراحمد ایجادنشه،چون همین رودخانه ای که مردم بابرنج کاری وکشاورزی دارندزندگی خودشون میگذرونند. میدونی آب همین رودخونه چقدرش برای همین پتروشیمی میره واونوقته که شمامسئولین به همین قشربدبخت کشاورزمیگید برنح کاری نباشه،ازطرفی نابودی محیط زیست یطرف-آلودگیش برای مردم بدبخت یطرف؛فقط زجرش برای ما مردمه نه شما خواص که برخی هاتون به جون هم افتادین وبه فکرطبقات پایین که همون مردم عادی باشندنیستید…

  7. بیر بتنا says:

    متاسفم که دولتها طرحی برای پیشرفت منطقه ندارند و فقط چسبیدن به پتروشیمی و سیمان که الوده کننده و اب بر هستند. و متاسفانه اکنون در پل قره هم پتروشیمی بختیاری راه اندازی شد. باید به حال کشور گریست که برای این چند کیلومتر محیط زیست ارزش قایل نیستند. .حق استان و بویراحمد هست پیشرفت کند ولی صنایع بسیار اشتغال زا و کارآمد هم بودند که میشد. .حتی اقای زارعی دقت بفرمایید اینهمه میوه بویراحمد و دنا از بین میرود یک دانه کارخانه کنسانتره که پایه آبمیوه ها هست نداریم. .یک کارخانه خشک کردن و بسته بندی میوه و کشمش و عدس وگردو نداریم حتی یزد کویری دهها از این مدل دارد. یک کارخانه آبمیوه و فراوری عسل نداریم. یک کارخانه خوب لبنیات نداریم. .مردم سی سخت اتفاقا با استقرار هردو کارخانه سیمان و پتروشیمی در دشتک مخالفت کردند. .جناب زارعی مقداری سرمایه گذاری کنید سطح شهر یاسوج را بالاتر ببرید تا توریست خود بخود استان را واشتغال را زنده کند. .در ورودی شهر یاسوج از طرف سی سخت و سمت کاکان شیب تندی هست که میتوان انرا یک پل بسیار زیبا زد از مهریان به بنسنحان و پل دست پایین جاده اصفهان را با ان یکی بصورت دایره وار وصل کرد و بین انها رافضای سبز ایجاد کرد. و ورودی شهر بازار روز جمعه بازار را میشود با استفاده از معماران سنتی تبدیل به یک بازار سرپوش کر که مانند بقیه شهرها یاسوج نیز بازار سرپوش داشته باشد و نماود اصالت شهر باشد. .پلها ودور برگردانها را مانند بقیه خرابکاریها پیمانکارها نباید انجام داد بلکه به یک شرکت متخصص داد تا شهر زشت و پر دست انداز نشود. مانتو زیر گذر جاده ابشار. که اختلاف ارتفاع مضحکی دارد. .و شهرک صنعتی بلوک را میتوان به خارجتر شهر منتقل کرد ودر جای ان یک مجتمع توریستی اقامتی یا هر چیز مناسب برای شهر اختصاص داد. و البته کارخانجات مناسب شهر در شهرک جدید اسکان داده شود. و صنایعی باشند که واقعا اشتغال از و ابدی باشند و تولیدات انها کیفیت خوبی داشته باشند که بتوان به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرد از جمله بسته بندیهای شیک میوه خشک و بادام و برنج و عسل و گردو و امثالهم. .در صورت مسولیت پذیر بودن مردم یاسوج میتوان یک شهر با استانداردهای بالا ایجاد کرده توریستهای از کشورهای گرم و خشک عربی حاشیه خلیج فارس برای اقامت تابستانی به اینجا بیایند البته به شرطی که چند صد میلیاردی خرج شهرسازی در و احداث کارخانجات مرتبط و هتل شیک و نمای با کیفیت و خیابان های بهتر زد.

  8. بیر بتنا says:

    بله این شهر گانگستری و هرکی هرکی که هرکس برای خود بازی میکند را میتوان ساخت به شرطی که مردم را اموز ش داد طبیعت را نابود نکنند از انطرف یاسوج میتوانو اولین شهری باشد که نماهای اصیلی طراحی که ایرانی هم باشد و ان چند مدل نما را در شهر اجبار کند تا شهر یک نمای اصیل داشته باشد و ایرانی باشد که البته باید از معماری ایرانی گرفته کشد.البته درسته از مردم جر جرو و خود بزرگ بین نمیتوان توقع همکاری زیادی داشت ولی امروز دیگر این شهر و فرهنگش بسیار متفاوت شده و اگر خیابانها و ساختمانها زیبا سازی شوند و همانطور در کنار کارخانجات آبمیوه و هتل های لاکچری. باید میدانهای اسب دوانی و اصطبل راه اندازی نمود که از بین رفته و زند ه گردد بدین ترتیب توریستهای خارجی زیادی جذب خواهد شد که دنا را هم خواهند دید. .اتفاقا یک تله کابین مجهز و پیست اسکی و غیر نیاز هست. .انجا در پل ورودی سی سخت نیز میتوان پل بلندی و زیبایی برای جذب توریست احداث کرد که بتوان از روی ان با طناب به پایین پرید. .پس یک نفر تنها اینهمه طرح به نظرش میرسد اگر نخبه های نا کارآمد و خود بزرگ بین مشورت کنند حتما راههای بهتر خواهند یافت. که شهرستانهای بویراحمد را اباد گرداند و طبیعت را محافظت کند به کمک ان جی اوها. ..چون. .قطعا کنار سد تنگ سرخ هم میتوان مجتمع اقامتی و قایق سواری ره اندازی کرد و همانطور با انتقال چند اثر زیبا به موزه. .موزه استان را هم فعال کرد. .ولی زمین فوتبال زیبا که دارد از بین میرود را نیز میتوان استفاده مناسب کرد تا زیر افتاب و عدم رسیدگی نابود نگردد.

  9. اکبر says:

    نه زارعی ونه تاجگردون هیچ کار مثبتی انجام ندادند ، همه اش عوامفریبیست ،مردم دیگه گول وعدههای توخالی شما را نخواهند خورد

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *