آخرین اخبار

تعیین تکلیف فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد به بالا

ادارات و نهادها برای به کارگیری فرزندان شهدا و جانبازان پس از اتمام طرح کارورزی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
16 May 2018
کد مطلب : 17265

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در جلسه شورای تعیین تکلیف فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالاهماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با تاکید بر تعیین تکلیف فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد به بالا در طرح کارورزی ادارات دستگاه های اجرایی گفت : فرزندان شهیدی که در قالب طرح کارورزی در ادارات مشغول شده اند، امروزه پس از پایان دوران کارورزی بلاتکلیف هستند و باید اقدامات لازم برای به کارگیری آنها توسط دستگاه های متولی انجام شود.
گوهرگانی بر هدفگذاری و برنامه ریزی مناسب برای جذب این نیروها تاکید کرد و افزود: وضعیت اشتغال فرزندان جامعه ایثارگر وضعیت مطلوبی ندارد به طوریکه برخی از آنهاربرای حداقل های اشتغال نیز دچار مشکل می شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه ساختمان مجتمع توانبخشی این اداره آماده برگزاری مناقصه است گفت :اگر راه و شهرسازی استان زودتر این مناقصه را برگزار نکند اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی که از مرکز برای ساخت این مجتمع جذب شد برگشت داده می شود.
موسوی همچنین از پایان مهلت تعیین تکلیف فرزندان شهید و جانبازان ۷۰ درصد به بالا در طرح کارورزی ادارات استان خبر داد و افزود:ادارات و نهادها باید تا پایان امسال وضعیت اشتغال آنان را مشخص کنند.
داربام مشاور استاندار در امور ایثارگران هم با ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات انجام شده به جامعه ایثارگری گفت :واگذاری زمین به ۴۸۰ نفر از جانبازان بالای ۲۵ درصد ،ساماندهی گلزار مطهر شهدا ،ساخت مراکز فرهنگی در کنار گلزار مطهر شهدای دهدشت و گچساران ،سرکشی از ۲۹ هزار خانواده ایثارگر ،جذب و بکارگیری ۷۴۳ نفر از فرزندان شهدا،جانبازان و ایثارگران در ادارات و نهادهای مختلف از جمله این اقدامات است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *