آخرین اخبار

ایراد مهم عدل هاشمی به استاندار

نماینده شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه و بویراحمد ایراد مهمی به استاندار گرفت که بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
04 April 2018
کد مطلب : 16583

 

نماینده شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه و بویراحمد ایراد مهمی به استاندار گرفت که بسیار حائز اهمیت است.

عدل هاشمی‌پور در نشست با برخی از مردم شهرستان لنده گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر قرار است در این استان خدمت کند باید بال پروازی خود را بشکند و در استان ساکن شود.

این گفته های هاشمی پور از آنجا بسیار حائز اهمیت است چرا که استاندار به جزئی ترین مسائل مدیران بشدت خرده می گیرد و خود را مدیر حساسی جلوه می دهد اما خود مدیر پروازی است!

در زمان حضور سید موسی خادمی در راس استانداری وی نیز پروازی بود اما هرگز این موضوع باعث انتقاد نمایندگان و مسئولان نشد و بجز در چند گزارش آنهم از سوی برخی رسانه ها، از کنار این ماجرا براحتی گذشته شد.

حالا داستان احمدی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد که هر چند وقت یکبار معمولا مدیری را بطور خاص مورد نوازش قرار می دهد، با صحبت های عدل هاشمی پور و این حاشیه تازه، احتمالا جدی تر خواهد بود.

بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد با متوجه شدن پروازی بودن استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی از استاندار می پرسند که چطور احمدی می خواهد با این وضعیت تمام و کمال وقت و تمرکز خود را به استان معطوف کند.

احمدی آیا محیط کهگیلویه و بویراحمد را مناسب زندگی نمی داند و حتی برنامه ای هم برای تغییر این وضع ندارد!؟

برخی با معتقدند نمایندگان باید از استاندار بخواهند ساکن استان باشد و برخی دیگر معتقدند بی توجهی احمدی به دستور رئیس جمهور به استاندار را باید به گوش دولتمردان رساند.

حال باید دید استاندار کهگیلویه و بویراحمد چطور پاسخ افکار عمومی و البته نماینده پروازی کهگیلویه را خواهد داد، نماینده ای که البته پروازی بودنش با توجه به شغلش خیلی اهمیت ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *